تاثیراستفاده از شبکه های اجتماعی مجازی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی شهرستان دورود


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیراستفاده از شبکه های اجتماعی مجازی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی شهرستان دورود دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیراستفاده از شبکه های اجتماعی مجازی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی شهرستان دورود  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیراستفاده از شبکه های اجتماعی مجازی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی شهرستان دورود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیراستفاده از شبکه های اجتماعی مجازی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی شهرستان دورود :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

امروزه شبکه های اجتماعی مجازی به یکی از مهم ترین ابزارهای ارتباطی در سطح جامعه و جهان تبدیل شده است.و باتوجه به گسترش روزافزون این شبکه ها و تاثیر آن برجنبه های مختلف زندگی استفاده کننده گان شبکه ها، این مطالعه باهدف بررسی تاثیر استفاده از شبکه هایاجتماعی مجازی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه عملی کاربردی شهرستان دورود انجام شد.در این مطالعه موردی شاهد ۱۰۰ نفر ازدانشجویان دانشگاه علمی کاربردی شهرستان دورود در سال تحصیلی ۹۵ – ۹۴ شرکت کردند. ساعات کار با شبکه های اجتماعی،بیشترین شبکهمورد استفاده،دلیل استفاده از شبکه های مجازی،زمان عضویت در شبکه های اجتماعی در دو گروه از دانشجویان دارای معدل ۱۶ و بالاتر (گروهممتاز) و دانشجویان دارای معدل کمتر از ۱۶ (گروه مورد) توسط پرسشنامه بررسی و مقایسه شد.داده ها با استفاده از آزمون آماری T مستقلتجزیه و تحلیل شد. ۲۸ نفر (۲۸ / ۰) دانشجویان شرکت کننده زن و ۷۲ نفر (۷۲ / ۰) دانشجویان شرکت کننده مرد بودند. (۸۹ %) از دانشجویانگروه ممتاز و (۹۲ %) از دانشجویان گروه مورد در این شبکه ها عضویت داشتند.میانگین ساعات کار با شبکه اجتماعی در گروه مورد(۰/۱۹) ساعت و در گروه ممتاز (۰/۱۶) ساعت در روز بود.زمان عضویت در این شبکه ها در گروه مورد (۰/۶۶) قبل از دانشگاه و در گروهممتاز (۰/۴۸.۴) قبل از ورود به دانشگاه بود.نتایج نشان داد که دانشجویان با معدل و عملکرد تحصیلی پایین تر نسبت به دانشجویان با عملکرد ومعدل بالاتر،بیشتر از شبکه های اجتماعی مجازی استفاده می کنند.از این رو اطلاع رسانی در خصوص استفاده از شبکه های اجتماعی مجازیو آثار مختلف آن در ابتدای ورود دانشجویان به دانشگاه پیشنهاد می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.