تاثیراستفاده از شبکه های اجتماعی مجازی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان دورود


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیراستفاده از شبکه های اجتماعی مجازی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان دورود دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیراستفاده از شبکه های اجتماعی مجازی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان دورود  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیراستفاده از شبکه های اجتماعی مجازی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان دورود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیراستفاده از شبکه های اجتماعی مجازی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان دورود :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

شبکه های مجازی که نسلی نو از سامانه های اینترنتی اجتماع محور و بر پایه ی هنجارهای جوامع غربی هستند در حال گسترش روز افزوندر تمامی نقاط جهان می باشند و باتوجه به تأثیر آن بر جنبه های مختلف زندگی استفاده کنندگان ، این مطالعه با هدف بررسی تاثیر استفادهاز شبکه های اجتماعی مجازی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان دورود انجام شد. در این مطالعه موردی شاهد ۱۰۰نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان دورود در سال ۱۳۹۵ شرکت کردند. عضویت در شبکه های اجتماعی، دلایل استفاده از اینشبکه ها زمان عضویت و ساعات کار با شبکه های اجتماعی در دو گروه از دانش آموزان دارای معدل ۱۶ و بالاتر (گروه شاهد) و دانش آموزاندارای معدل کمتر از ۱۶ (گروه مورد) توسط پرسشنامه بررسی و مقایسه شد. داده ها با استفاده از آزمون های آماری تی مستقل تجزیه وتحلیل شد. ۶۶ نفر (۶۶ / ۰) از دانش آموزان گروه شاهد و ۳۴ نفر (۰/۳۴) از دانش آموزان گروه مورد در این شبکه ها عضویت داشتند. زمانعضویت دو گروه در این شبکه ها در گروه مورد (۰/۶۴) ۲۲ نفر قبل از دبیرستان و در گروه شاهد (۰/۳۶) ۲۴ نفر بعد از نیم سال اول بود.مطالعه در زمان امتحان در گروه مورد (۶/۴۱) بود در حالیکه در گروه شاهد ۱۰ ساعت بود. که طبق ازمون تی مستقل تفاوت معناداری داشت.میانگین کار با شبکه های اجتماعی در دو گروه ۶ ساعت بود. نتایج نشان داد که دانش آموزان با معدل و عملکرد تحصیلی پایین تر نسبت بهدانش آموزان با عملکرد و معدل بالاتر، بیشتر از شبکه های مجازی استفاده می کنند و زمان مطالعه کمتری دارند. از این رو اطلاع رسانی درخصوص استفاده از شبکه های مجازی و آثار مختلف آن در ابتدای ورود دانش آموزان به مقطع متوسطه پیشنهاد می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.