اعمال نفوذ O2O برای ارتقاء محصول بازرگانی: بررسی تجربی در سرزمین چین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اعمال نفوذ O2O برای ارتقاء محصول بازرگانی: بررسی تجربی در سرزمین چین دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اعمال نفوذ O2O برای ارتقاء محصول بازرگانی: بررسی تجربی در سرزمین چین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اعمال نفوذ O2O برای ارتقاء محصول بازرگانی: بررسی تجربی در سرزمین چین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اعمال نفوذ O2O برای ارتقاء محصول بازرگانی: بررسی تجربی در سرزمین چین :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

این تحقیق چگونه کسب و کار خرده فروشی محصولات خود در ترویج آنلاین را برا ی وادار فروش آنلاین از طریق (O2O)تجارت اجتماعی رسانه فعال آنلاین به آفلاین ممکن است . ما در یک زمینه که در آن کشو ر چنین مدلی از تجارت الکترونیکی در آن حال ظهور و به خصوص رایج است، به عنوان مثال، روی کشور چین تمرکز می کنیم. کلید اعمال نفوذ درمدل O2O این است برای جلب توجه مصرف کننده و تحریک، اقدامات خود را هر دو آنلاین و آفلاین کنیم، ممکن است ازطریق فن آوری اطلاعات به دست آمده (IT) را به روش تبلیغاتی، مانند مدیریت آگهی بنر و کوپن های دیجیتال فعال کنید.که اولی روی برقراری ارتباط اطلاعات مربوط به ماهیت محصول، و دومی در ارتباط انگیزه، تمرکز دارد. ساخت و ساز در چشمانداز فرهنگی مشترک، و به طور شفاهی (WOM) ارتباطات انگیزه چارچوب، و ادبیات تبلیغات دیجیتال هست، فرضیه مااین است که اثرات مختلف آنلاین (تولید بررسی تولید) و آفلاین (القا فروش) توصیف می کند. ما برای اولین بار در انجام یکبررسی و مقایسه مصرف کنندگان در چین با همتایان ایالات متحده خود که چشم انداز فرهنگی مربوط و با ارزش است نشانمی دهیم. پس از آن ما با بزرگترین O2O وب سایت رسانه های اجتماعی چین برای بررسی رستوران وهمکاری انجام یکتحقیق در زمینه پاسخ برمصرف کننده به دو روش تبلیغاتی را انجام دادیم. یافته های ما استطاعت بینش ها ی مهم برایکسب و کار خرده فروشی به دنبال اهرم تجارت O2O ، و ارائه مفاهیم تحقیرق به مناطق تجارت الکترونیک و تبلیغاتدیجیتال است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.