مطالعه و بررسی عملکرد اجزاء توربین گازی زیمنس مدل ۹۴.۲V و شبیه سازی سه بعدی محفظه احتراق آن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه و بررسی عملکرد اجزاء توربین گازی زیمنس مدل ۹۴.۲V و شبیه سازی سه بعدی محفظه احتراق آن دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه و بررسی عملکرد اجزاء توربین گازی زیمنس مدل ۹۴.۲V و شبیه سازی سه بعدی محفظه احتراق آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه و بررسی عملکرد اجزاء توربین گازی زیمنس مدل ۹۴.۲V و شبیه سازی سه بعدی محفظه احتراق آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه و بررسی عملکرد اجزاء توربین گازی زیمنس مدل ۹۴.۲V و شبیه سازی سه بعدی محفظه احتراق آن :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در این مقاله ابتدا به تاریخچه و معرفی توربین گازی زیمنس مدل ۹۴.۲V و جایگاه و کاربرد آن پرداخته می شود و قسمت های مختلف توربین از جمله کمپرسور، محفظه احتراق و توربین معرفی و بررسی می گردند و سپس به توضیح کامل محفظه احتراق و اجزا و تجهیزات آن از جمله مشعل ها و انژکتور ها پرداخته می شود. هم چنین دو مد احتراقی دیفیوژنی و پریمیکس (پیش آمیخته) برای مشعل ها و انژکتور ها معرفی و این دو مد احتراق با هم مقایسه می گردد و تفاوت ها و مزایا و معایب هر کدام شرح داده می شود. بررسی ها نشان می دهد که استفاده از مد پریمیکس سبب کاهش آلاینده های احتراق مخصوصا اکسید های نیتروژن خواهد گردید. اما پایداری شعله در حالت مد دیفیوژن نسبت به مد پریمیکس بیشتر می باشد و به همین دلیل در مد پریمیکس نیاز به سیستم پایلوت برای جلوگیری از خاموش شدن شعله وجود دارد. در قسمت دوم مقاله، محفظه احتراق این توربین که توسط نرم افزار فلوینت ۶.۳ در حالت سوخت مایع گازوییل و با مشعل چرخشی، شبیه سازی گردیده، آورده شده است و نتایج و نمودار های حاصل از شبیه سازی محفظه احتراق توسط نرم افزار رسم گردیده است. دو حالت احتراق با فعال بودن مدل تابش و بدون تابش نیز با هم مقایسه گردیده است، نتایج حاصل از مقایسه دما در دو حالت با تابش و بدون تابش بیانگر این مطلب است که در حالتی که مدل تابش فعال نباشد دمای محفظه احتراق بالاتر می باشد همچنین افزایش دمای هوای ورودی یا پیش گرم کردن هوای احتراق سبب افزایش دمای ماکسیمم شعله و همچنین افزایش مقدار آلاینده های CO تولید شده و افزایش میزان NOX تولید شده نیز خواهد گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.