تشخیص عیوب سیستم تعلیق خودرو به کمک آنالیز تبدیل موجک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تشخیص عیوب سیستم تعلیق خودرو به کمک آنالیز تبدیل موجک دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تشخیص عیوب سیستم تعلیق خودرو به کمک آنالیز تبدیل موجک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تشخیص عیوب سیستم تعلیق خودرو به کمک آنالیز تبدیل موجک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تشخیص عیوب سیستم تعلیق خودرو به کمک آنالیز تبدیل موجک :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

در این مقاله از تبدیل موجک پیوسته برای بررسی تغییر در فرکانس های طبیعی سیستم تعلیق استفاده شده است. توابع موجک گاوسی برای آنالیز موجک سیگنال های حاصله و توزیع انرژی آن ها بکار گرفته شده است. بدین منظور مدل سازی کامل سیستم تعلیق خودروی پراید مطابق با استاندارد تجهیزات مکانیکی سایپا در نرم افزار Adams/Chassis انجام شده است. ورودی شامل سیگنال زمانی با فرکانس متغیر بازمان (فرکانس جاروب شده) بوده که تحت آنالیزهای مختلف شامل آنالیز بونس، پیچ، رول و وارپ به خودرو اعمال می گردد. عیوب سیستم تعلیق به سه صورت لحاظ شده است: عیوب فنرها (که به صورت کاهش سختی فنر لحاظ می شود)، عیوب کمک فنرها (که به صورت کاهش میرایی جاذب ها ظاهر می شود)، حضور دو عیب مذکور همزمان باهم در سیستم تعلیق. ابتدا عدم توانایی تبدیل سریع فوریه یا FFT در آنالیز این سیگنال های گذرا نشان داده می شود. سپس با به کارگیری آنالیز موجک بر سیگنال های استخراجی از خودرو، نتایج دقیق تری برای عیب یابی خودرو فراهم می گردد. نمودارهای آنالیز موجک به دودسته مهم تقسیم می شوند: اول، کانتورهای ضرایب تبدیل موجک در فضای دوبعدی مقیاس-زمان که در حقیقت سه پارامتر دامنه-فرکانس و زمان را در قالب یک نمودار صفحه ای نشان می دهد. دوم، نمودارهای انرژی برحسب فرکانس که از طریق مقیاس تراکمی ضرایب تبدیل موجک بیشینه حاصل می شوند. همچنین به کمک این روش، تأثیر خطی، غیرخطی بودن فنرها، تأثیر مکان عیب بر ارتعاش سیستم تعلیق و تأثیر عیوب مختلف بر فرکانس های طبیعی به طور کامل و طی نمودارهای مختلف کانتور ضرایب و نمودار انرژی، شرح داده می شود. نتایج مقاله گواه از مفید بودن روش آنالیز موجک برای تشخیص عیوب سیستم تعلیق است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.