بررسی تجربی اثرموانع (یخ زدگی) برروی نوک بال ایرفویل ناکا ۰۰۱۵


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تجربی اثرموانع (یخ زدگی) برروی نوک بال ایرفویل ناکا ۰۰۱۵ دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تجربی اثرموانع (یخ زدگی) برروی نوک بال ایرفویل ناکا ۰۰۱۵  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تجربی اثرموانع (یخ زدگی) برروی نوک بال ایرفویل ناکا ۰۰۱۵،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تجربی اثرموانع (یخ زدگی) برروی نوک بال ایرفویل ناکا ۰۰۱۵ :

تعداد صفحات :۲۸

چکیده مقاله:

یخ زدگی یکی از پدیده های متداول است که برای هواپیماهایی که در ارتفاع بالاتر از ۳۰۰۰۰ پا (۱۰۰۰۰متر) و شرایط آب و هوایی نامساعد پرواز می کنند، رخ می دهد. با تشکیل یخ بر روی بال هواپیما جریان لایه مرزی در محل تشکیل یخ از سطح جدا شده و باعث تولید گرادیان فشار منفی و افزایش سرعت می شود. گرادیان های فشار و سرعت باعث تشکیل گردابه می شوند که گردابه به وجود آمده در پشت یخ، باعث ایجاد ناحیه کم فشار شده و اختلاف فشار ناحیه کم فشار پشت یخ و ناحیه پر فشار جلوی یخ باعث ایجاد نیروی پسای اضافی می شود. در تحقیق حاضر، ساختن نمونه ایرفویل ناکا ۰۰۱۵ و تست آن در آزمایشگاه تونل باد دانشگاه فردوسی مشهد در زوایای حمله صفر و ده درجه و همچنین اثر حضور یخ با استفاده از تعبیه نوارهایی از جنس خود بال با ابعاد متناسب با بال، در دو موقعیت و در دو شکل متفاوت و مقایسه با کار گذشتگان مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج تجربی حاصل از به کارگیری فشار سنج های تعبیه شده و جریان سنج سیم داغ نشان می دهند که موقعیت و شکل یخ تأثیر زیادی بر مشخصه های جریان در پشت ایرفویل و نتیجتا بر ضریب پسا خواهند داشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.