طراحی و شبیهسازی یک توالی عملیاتی برای شکلدهی اسپول جلوی موتور جت با استفاده از یک سلسله عملیات شکلدهی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی و شبیهسازی یک توالی عملیاتی برای شکلدهی اسپول جلوی موتور جت با استفاده از یک سلسله عملیات شکلدهی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی و شبیهسازی یک توالی عملیاتی برای شکلدهی اسپول جلوی موتور جت با استفاده از یک سلسله عملیات شکلدهی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی و شبیهسازی یک توالی عملیاتی برای شکلدهی اسپول جلوی موتور جت با استفاده از یک سلسله عملیات شکلدهی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی و شبیهسازی یک توالی عملیاتی برای شکلدهی اسپول جلوی موتور جت با استفاده از یک سلسله عملیات شکلدهی :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

در این مقاله یک روش جدید برای ساخت اسپول جلوی موتور جت با استفاده از یک سلسله عملیات شکل دهی، طراحی و شبیهسازی شده است. در ساخت اسپول از آلیاژ Ti-6Al-4V که کاربردهای فراوانی در حوزههوافضا دارد، استفاده شد. در طراحی و شبیهسازی فرایند ساخت اسپول که با اسلتفاده از روش عددی اجزا محدود انجام گردید، سلسله عملیاتی شامل پهنسازی، اکستروژن معکوس، سلوراخ کاری و آهنگری ترکیبی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفتند. فرایند شبیهسازی با استفاده از نرمافز ار آباکوس انجام شد. در حین شبیه سازی متغیرهایی شامل نیروهای املالشده در مللیا ، الگوی تنش و کرنش مؤثر و همچنین توزیع دما درنواحی مختلف قطعهکار بررسی شدند. شبیهسازی در دو حالت مختلف، شامل استفاده ازروان کار و عدم استفاده از روانکار مورد ارزیابی قرار گرفت. بررسیها نشان داد در هنگام انجام آخرین مرحله عملیات یعنی آهنگری ترکیبی، بیشترین نیرو و فشار بر سطح قطعه وارد میشود. در نتیجه به هزینه نهایی و پیچیدگی تولید در این مرحله بیشتر است. همچنین بررسیها احتلال اکسیدشدن و ترکخوردگی سطحی را نشان داد که این وضعیت در صورت عدم استفاده از روانکار و بالابودن نیروی تغییرشکل تشدید میشود. استفاده از روان- کار بهدلیل تقلیل عیوب سطحی و دمای کمتر سطح قطعهکار، ارجحیت بیشتری نشان داد. بر طبق نتایج در صورت وجود تجهیز ات شکل دهی با دقت بالا و قالبهای صلب، امکان ساخت و تولید اسپول جلوی موتور جت با استفاده از سلسله عملیات ارائه شده وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.