شبیه سازی عددی ارتعاش ناشی از جریان بر روی دو سیلندر استوانه ای در چیدمان مختلف با روش گردابه تصادفی المان مرزی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شبیه سازی عددی ارتعاش ناشی از جریان بر روی دو سیلندر استوانه ای در چیدمان مختلف با روش گردابه تصادفی المان مرزی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شبیه سازی عددی ارتعاش ناشی از جریان بر روی دو سیلندر استوانه ای در چیدمان مختلف با روش گردابه تصادفی المان مرزی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شبیه سازی عددی ارتعاش ناشی از جریان بر روی دو سیلندر استوانه ای در چیدمان مختلف با روش گردابه تصادفی المان مرزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شبیه سازی عددی ارتعاش ناشی از جریان بر روی دو سیلندر استوانه ای در چیدمان مختلف با روش گردابه تصادفی المان مرزی :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

در این تحقیق ویرایش نوینی از روش تلفیقی موسوم به گردابه تصادفی المان مرزی – ۳ حول یک و دو سیلندر استوانهای با آرایش مختلف در رژیم های آرام و آشفته معرفی و بکار برده میشود که میتواند جریانهای لزج ۴ را در حالت گذرا ۵ و دراعداد رینولدز متوسط به بالا در اطراف یا درون هندسههای پیچیده شبیهسازی نماید.شبیهسازی و کدنویسی در زبان فرترن انجام شده و نتایج به کمک نرمافزار تکپلات نمایش داده شده است. در این روش، میدان چرخشی به تعدادی گردابه ۶ عددی منفصل میشود و تغییرات این میدان چرخشی در هندسه مورد نظر، با تعقیب این ذرات در دیدگاه لاگرانژی تحت اثر دومکانیزم جابجایی ۷ و نفوذ ۸ در هر گام زمانی قابل بیان میباشد. به منظور ارضای شرط مرزی سرعت صفر روی جدار هندسه، بجای استفاده از روش تصاویر گردابه، از روش المان مرزی استفاده میشود. همچنین ارضای شرط سرعت مماس بر مرز جسم از طریق خلق گردابه بر روی مرز جسم امکان پذیر میباشد. از مزایای روش تلفیقی گردابه تصادفی المان مرزی میتوان به حل – لحظهای در محدوده جریان متلاطم بدون استفاده از هیچگونه مدل کمکی اشاره نمود. با توجه به لاگرانژی بودن روش محاسباتی، سازگاری بسیار خوبی بین نتایج حاصل و مکانیزم واقعی حاکم بر جریان به چشم میخورد. این شبیهسازیها دراعداد رینولدز متفاوت برای تک سیلندر استوانه ای ساکن و متحرک و دو سیلندر ساکن با فواصل مختلف صورت گرفته است. هدف از این مطالعه، بررسی رفتار جریان و بدست آوردن نیروهای هیدرودینامیکی وارد بر سیلندرهای بالادست و پایین دست جریان و مقایسه آنها با نتایج تجربی و عددی دیگر می باشد. جهت بررسی درستی روش، شبیهسازی جریان حول تک سیلندرثابت ارایه شده است. ضرایب برا و پسا و خطوط جریان محاسبه عددی و رسم میشود. برای دو سیلندر ساکن تغییر فاصله و عدد رینولدز تاثیر چشمگیری بر مشخصههای جریان حول دو سیلندر دارد. در اینجا نتایج حاصل از شبیه سازی به صورت لحظهای محاسبه میشود و پس از برقراری پایداری نسبی جریان سیال، با استفاده از مقادیر متوسط گیری شده، شاخص هاییمانند ضرایب پسآ و برآ ۹ ، عدد استروهال ۱۰ و … محاسبه میشود. نتایج حاصل با دقت بسیار خوب در محدوده اندازهگیریهای آزمایشگاهی یا نتایج سایر محققان قرار میگیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.