ارزیابی وضعیت ارتعاشی صندلی کمباین جاندیر مدل ۱۰۵۵I در حوزه زمان و فرکانس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی وضعیت ارتعاشی صندلی کمباین جاندیر مدل ۱۰۵۵I در حوزه زمان و فرکانس دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی وضعیت ارتعاشی صندلی کمباین جاندیر مدل ۱۰۵۵I در حوزه زمان و فرکانس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی وضعیت ارتعاشی صندلی کمباین جاندیر مدل ۱۰۵۵I در حوزه زمان و فرکانس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی وضعیت ارتعاشی صندلی کمباین جاندیر مدل ۱۰۵۵I در حوزه زمان و فرکانس :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

در عصر حاضر، کشاورزی بدون استفاده از انواع ماشینها امری بعید میباشد. مکانیزه کردن کشاورزی مشکلاتی را به همراه دارد، یکی از این مشکلات ارتعاشات ناشی از این ماشینآلات است. در پایینترین سطح، ارتعاشات میتوانند باعث بیماری-های مختلف تأثیرگذار بر رگهای خونی، اعصاب، ماهیچهها و غیره شود، بنابراین ایمنی و سلامت شغلی فعالان این بخش امری کاملاً ضروری است. هدف از این تحقیق بررسی تأثیر دنده و دور موتور بر ارتعاش صندلی کمباین جاندیر مدل ۱۰۵۵I میباشد، که متاسفانه تا کنون تحقیقات جامع و علمی در این مورد انجام نگرفته است . آزمایشها این پژوهش بر اساساستاندارد بینالمللی ISO 2631 و استاندارد ملی ایران شماره ۱۳۱۱۱ در سطوح مختلف دور موتور، موقعیت دنده در دشت مهران واقع در جنوب غربی استان ایلام، انجام شد. مجموع ترکیب های تیماری با ۶ تیمار و ۱ تکرار برای آزمون ها به ۱۱ مورد رسید. اطلاعات بهدست آمده به صورت آزمون فاکتوریل بر پایه طرح کاملاً تصادفی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.نتایج تجزیه واریانس مربوط به اثر عاملهای اصلی دور موتور و موقعیت دنده در سطح احتمال ۱% بر سطح ارتعاش منتشرشده از صندلی کمباین اختلاف معنیداری از نظر آماری نشان داد. اثر تغییر دور موتور بر کاهش شتاب ارتعاش وارد شده برصندلی کمباین بیشتر از تغییر دندههای مختلف جعبهدنده میباشد. با به دست آوردن مدت زمان مجاز مواجهه کاربر با ارتعاش صندلی مشخص گردید، که در دنده ۱ و ۲ با سرعت موتور ۱۱۱۱ دور در دقیقه و دنده ۱ با سرعت موتور ۲۰۱۱ دور دقیقه راننده میتواند بدون هیچ مشکلی به مدت ۱ ساعت در روز، رانندگی نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.