ایجاد پویایی و سرزندگی در مراکز تجاری با تلفیق طبیعت در این فضاها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ایجاد پویایی و سرزندگی در مراکز تجاری با تلفیق طبیعت در این فضاها دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ایجاد پویایی و سرزندگی در مراکز تجاری با تلفیق طبیعت در این فضاها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ایجاد پویایی و سرزندگی در مراکز تجاری با تلفیق طبیعت در این فضاها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ایجاد پویایی و سرزندگی در مراکز تجاری با تلفیق طبیعت در این فضاها :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

تجارت به عنوان مهمترین شکل مبادله اجتماعی از جمله فعالیت های اصلی انسان است، در همین راستا خرید کردن نیز به عنوانفعالیتی محرک و فراغتی در شهرها به حساب می آید. این دو فعالیت یعنی تجارت و خرید کردن سبب احداث فضاها و مکان هاییویژه به نام بازار و یا به شکل امروز آن مراکز خرید در انواع گوناگون شده است . از این رو شهرها همچون موجودات زنده حیات خود رامدیون قلب و مرکز انرژی خود یعنی بازارها و مراکز تجاری می باشند.در عصر ماشینی پیش رو و با به وجود آمدن کلان شهرها یکی از مسائلی که مطرح می شود لزوم وجود فضای سبز در محیط زندگی وکاری انسان هاست. اما باید به این نکته توجه کرد که دید ما نسبت به این فضاها چگونه است، آیا صرفا به آن ها به دید پارک هایحال حاضر در گوشه شهرها و یا چند عدد درخت که در کناری افتاده اند وصرفا از آن ها استفاده تفریحی می شود می نگریم یا نه آنها را به عنوان عنصری فعال و شهری قبول داریم؟از آنجا که بازارها در گذشته علاوه بر نقش کارکردی خود، نقش های اجتماعی و شهری را نیز بر عهده داشتند باید این امر را درطراحی مراکز تجاری مورد توجه قرار داد، از طرف دیگر تحولات زیست محیطی که در محیط های شهری جدید رخ داده است موجباز دست دادن کیفیت و بازدهی فضاها گردیده است. از این رو در پژوهش حال حاضر به دنبال اثبات این فرضیه هستیم که تلفیقفضای سبز و طبیعت با فعالیت های درون شهری مانند خرید کردن و دادوستد می تواند موجب بالا بردن کیفیت فضاها و در نتیجهبازدهی بیشتر آن ها شود.در این راستا این پژوهش با روش توصیفی، تحلیلی و بر مبنای مطالعات کتابخانه ای براساس اسناد و مدارک موجود در ابتدا بهبررسی بازارهای سنتی و مراکز تجاری جدید پرداخته و در نهایت از مقایسه آن ها به ارائه راهکاری در جهت بالا بردن کیفیت مراکزتجاری می پردازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.