احتیاجات عاطفی کودک و اهمیت آنها در رشد و خلاقیت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 احتیاجات عاطفی کودک و اهمیت آنها در رشد و خلاقیت دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد احتیاجات عاطفی کودک و اهمیت آنها در رشد و خلاقیت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی احتیاجات عاطفی کودک و اهمیت آنها در رشد و خلاقیت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن احتیاجات عاطفی کودک و اهمیت آنها در رشد و خلاقیت :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

با این وجود، فضای خالی بین مدرسه و خانه را هیچ نهادی به طور مشخص به عهده نگرفته است. تحقیقات انجام شده نشان می دهد که بنیاد فرهنگی کودک و نوجواناز جمله محیط هایی است که می تواند زمینه رشد و شکوفایی کودک را فراهم آورد. برای ایجاد این محیط فرهنگی و کمک آموزشی، ابتدا باید کودک را شناخت و روحیات، نیازها و دنیای او را کنکاش نمود. ما باید محیطی را برای کودک و نوجوان فراهم کنیم که بتواند خلاء فرهنگی و آموزشی را در زندگی امروز پرنماید. مکانی که زمینه مناسب برای پرورش و رشد استعدادهای کودک را ایجاد و خاطره ساز روزهای شیرین کودکی باشد. به همین دلیل برای دستیابی به اهداف ذکر شده به مطالعه منابع کتابخانه ای و بررسی نمونه های موجود و مرتبط با موضوع پرداخته شد. یافته های کسب شده ما را به این جهت رهنمون داشت که تنها زمانی معماری می تواند فضایی مناسب ابعاد مختلف رشد کودک ایجاد نماید که بتواند بستری مناسب برای سه بعد وجودی کودک، یعنی خویشتن، جامعه و محیط را فراهم آورد و این مهم بدون درنظر گرفتن بازی، اصل مهم زندگی کودکی و اساس تعامل وی با پیرامون امکان پذیر نمی باشد. یادمان نرود که کودکان آینه تمام نمای آینده ای دیگرند. در این تحقیق، بر پایه تلفیق نظریات مرتبط با موضوع تحقیق، از روش تحقیق پیمایشی استفاده شده و بر اساس نتایج تحقیق، معیارهای معمارانه برای طراحی فضاهای آموزشی در جهت ارتقاء انگیزش و خلاقیت هنرجویان استنتاج گردیده است تا با بکارگیری این معیارها بتوان فضاها را به گونه ای طراحی کرد که قدرت کنجکاوی و ابتکارهنرجویان ارتقاء یابد. روش تحقیق این پژوهش، از نوع زمینه یابی و کاربردی است. جامعه آماری در این پژوهش شامل ۲۰ نفر از کارشناسان بنیاد فرهنگی کودک و نوجوان اهواز می باشد. برای جمع آوری اطلاعات تحقیق، از پرسشنامه ی محقق ساخته استفاده شده است. اطلاعات با استفاده از نرم افزار spss مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته، نتایج زیر بدست آمده است. ایجاد انعطاف پذیری عملکردی در فضاهای آموزشی، ایجاد تنوع در فضاهای آموزشی، ایجاد ارتباط درون و بیرون در فضاهای آموزشی، ایجاد تنوع فرم در فضاهای آموزشی.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.