نقش استراتژی بازاریابی و مدیریت دانش در توسعه محصولات ارگانیک (ورمی کمپوست)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش استراتژی بازاریابی و مدیریت دانش در توسعه محصولات ارگانیک (ورمی کمپوست) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش استراتژی بازاریابی و مدیریت دانش در توسعه محصولات ارگانیک (ورمی کمپوست)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش استراتژی بازاریابی و مدیریت دانش در توسعه محصولات ارگانیک (ورمی کمپوست)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش استراتژی بازاریابی و مدیریت دانش در توسعه محصولات ارگانیک (ورمی کمپوست) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

طی دو دهه گذشته افزایش آگاهی های محیطی همراه با نگرانی مردم در ارتباط با سلامت مواد غذایی، توجه به مواد ارگانیک را بیش از پیش حائز اهمیت نموده است، لذا می توان با حذف سموم شیمیایی و جایگزین نمودن محصولات طبیعی، محصولات کشاورزی را به محصولات ارگانیک تبدیل نمود. از آنجائیکه در اقتصاد معاصر، دانش به یکی از نیروهای حیاتی برای بهره وری در فضای کسـب وکـار تبـدیل شده است و پایه و اساس رقابت به سمت استفاده از منابع دانشی پـیش مـی رود؛ لزوم شناسایی نقش استراتژی بازاریابی و مدیریت دانش بر توسعه ی محصولات ارگانیک، که هدف اصلی این پژوهش است، بیش از پیش نمود پیدا می نماید. این پژوهش از نوع پیمایشی همبستگی است که بر این اساس، اطلاعات ۲۶ شرکت از طریق توزیع پرسشنامه بین اعضای تأیید شده اتحادیه تعاونی های تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران، جمع آوری گردید و با استفاده از نرم افزار SPSS32مورد تحلیل قرار گرفت و نتایج به دست آمده، دلیلی را مبنی بر رد فرضیه های این پژوهش نشان نداد. در پایان، پیشنهادهایی بر اساس نتایج حاصل ارایه گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.