مقایسه و تحلیل عملکرد مدیریت نوآوری خدمات در صنعت خودرو(مطالعه موردی: مقایسه شرکتهای ایساکو و سایپا یدک)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه و تحلیل عملکرد مدیریت نوآوری خدمات در صنعت خودرو(مطالعه موردی: مقایسه شرکتهای ایساکو و سایپا یدک) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه و تحلیل عملکرد مدیریت نوآوری خدمات در صنعت خودرو(مطالعه موردی: مقایسه شرکتهای ایساکو و سایپا یدک)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه و تحلیل عملکرد مدیریت نوآوری خدمات در صنعت خودرو(مطالعه موردی: مقایسه شرکتهای ایساکو و سایپا یدک)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه و تحلیل عملکرد مدیریت نوآوری خدمات در صنعت خودرو(مطالعه موردی: مقایسه شرکتهای ایساکو و سایپا یدک) :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

امروزه نوآوری و توسعه خدمات جدید به عنوان جزئی از اقتصاد مدرن، به دلیل حرکت از بازار محصول محور به سمتبازار خدمات محور اهمیت بسیار پیدا کرده است. در سالهای اخیر بسیاری از بنگاه ها، توسعه و ارائه خدمات پس از فروش بههمراه محصول خود را در جهت ایجاد ارزش بیشتر برای مشتریان، حفظ جایگاه رقابتی و حضور در بازارهای صادراتی دردستور کار قرارداده اند. در این میان نوآوری در صنعت خدمات پس از فروش خودرو بدلیل جایگاه این صنعت، به عنواننماد فرهنگ صنعتی کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تقویت و توسعه نوآوری در صنعت خدمات پس از فروشخودرو، نیازمند شناسایی و تقویت عوامل موثر بر موفقیت مدیریت نوآوری می باشد. لذا در مقاله حاضر ابتدا تعاریف تئوریکنوآوری، نوآوری در خدمات، مشخصه ها و تفاوت های آن با نوآوری در محصول، مدیریت نوآوری و عوامل موثر بر توانمندینوآوری ارائه شده است. در ادامه پژوهش، گردآوری اطلاعات از طریق ابزار پرسشنامه به منظور مقایسه و تحلیل عوامل وشاخص های موثر بر مدیریت نوآوری بر اساس مدل جوتید در پنج بعد استراتژی ها ، فرایندها ، سازمان ، تکنولوژیها و سیستم ها در شرکت ایساکو و سایپا یدک اقدام شده است. همچنین به منظور رتبه بندی مولفه های تحقیق برعوامل فوق الذکر بر اساس میزان اهمیت شان از نظر خبرگان، وزن دهی و رتبه ،AHP اساس مدل تحلیل سلسله مراتبیبندی شده اند. نتایج نشان دهنده آن است که شرکت ایساکو در بعد تکنولوژی ها نسبت به سایر ابعاد در وضعیت بهتریقرار داشته و شرکت سایپا یدک در بعد سیستم ها در وضعیت بهتری قرار دارد و هر دو شرکت در بعد سازمانی که از میزاناهمیت بیشتری نیز برخوردار است، ضعیف تر هستند و نیاز به ارائه اقدامات اصلاحی و بهبود قویتری میباشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.