مدلسازی توزیع بار اقتصادی با ملاحظات زیست محیطی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدلسازی توزیع بار اقتصادی با ملاحظات زیست محیطی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدلسازی توزیع بار اقتصادی با ملاحظات زیست محیطی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدلسازی توزیع بار اقتصادی با ملاحظات زیست محیطی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدلسازی توزیع بار اقتصادی با ملاحظات زیست محیطی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

سیستمهای قدرت از چهار جزء کلی تولید، انتقال، توزیع و مصرف تشکیلشدهاند. عموماً توزیع بار بین نیروگاهها باهدفکمینهسازی هزینه بهرهبرداری مدلسازی میشود. نگرانیهای زیستمحیطی و توجه بیشازپیش به آلایندههای نیروگاهیموجب شده تا در پژوهشهای اخیر به مدلسازی تابع اهداف توأم پرداخته شود. در نظر NOx و CO2 ,SO همچون ۲گرفتن اهداف هزینه سوخت و مقدار آلایندگی در مسئله توزیع بار معروف به توزیع اقتصادی-زیست محیطی بار است.ازآنجا که کاهش توأم هزینههای بهرهبرداری و هزینههای خارجی پارادوکس میباشد از روشهای متفاوتی بدین منظوربهره جسته میشود. مدلسازی تابع اهداف چندگانه با استفاده از ضرایب وزنی ازجمله روشهای مدلسازی تابع هدف اینمسئله است. در این پژوهش، توزیع اقتصادی-زیست محیطی بار تحت قیود عملی شش ژنراتوری مدلسازی شده است.نتایج مستخرج از مدلسازی مورد تحلیل اقتصادی قرارگرفته است. با استفاده از روش کلاسیک در نرمافزار متلب،سیمپلکس بهینهسازی و درنهایت مدل به ازای ضرایب وزنی مختلف مورد تحلیل حساسیت قرارگرفته است. زمانی کهضریب اهمیت سوخت برابر یک میباشد، مسئله توزیع اقتصادی-زیست محیطی بار به مسئله توزیع بار اقتصادی تبدیلمیشود و درواقع هزینه سوخت تنها هدف مسئله است. و هیچ کنترلی بر آلودگی نیست. و زمانی که ضریب اهمیت سوختصفر است. مسئله توزیع اقتصادی- زیستمحیطی بار به مسئله توزیع زیستمحیطی بار تبدیل میشود و درواقع کاهشآلودگی تنها هدف مسئله است. و ممکن است هزینه سوخت غیرقابل قبولی بر سیستم اعمال شود. از تناظر یکبهیکهزینه سوخت و مقدار آلایندگی نسبت به ضریب اهمیت سوخت منحنی بیتفاوتی هزینه سوخت- آلایندگی استخراجشدهاست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.