فرضیات حاکم بر استراتژی برند کارفرما در سازمان ها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فرضیات حاکم بر استراتژی برند کارفرما در سازمان ها دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فرضیات حاکم بر استراتژی برند کارفرما در سازمان ها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فرضیات حاکم بر استراتژی برند کارفرما در سازمان ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فرضیات حاکم بر استراتژی برند کارفرما در سازمان ها :
تعداد صفحات :۲۲
چکیده مقاله:
به منظور کسب مزیت رقابتی در رقابت برای جذب استعداد ها، سازمان ها مجبور هستند یک استراتژی توانمند ساز را به کار گیرند تا بتوانند استعدادها را جذب کرده و حفظ نمایند که به آن استراتژی برند کار فرما می گویند. در این مقاله ضمن اشاره به مدیریت استراتژیک منابع انسانی و استراتژی جذب کارکنان، اهمیت استراتژیک برند کارفرما برای سازمان ها تشریح شده است. همچنین عوامل موثر بر طراحی و پیاده سازی استراتژی برند کارفرما تبیین و چگونگی ارزیابی آن نیز ارائه گردیده است و درنهایت فرایند ایجاد استراتژی برند کارفرما در قالب مدل مفهومی و به صورت شماتیک ارائه گردیده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.