تعیین رابطه ذهنیت فلسفی و اثربخشی مدیران در سازمان آموزش و پروش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین رابطه ذهنیت فلسفی و اثربخشی مدیران در سازمان آموزش و پروش دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین رابطه ذهنیت فلسفی و اثربخشی مدیران در سازمان آموزش و پروش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین رابطه ذهنیت فلسفی و اثربخشی مدیران در سازمان آموزش و پروش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین رابطه ذهنیت فلسفی و اثربخشی مدیران در سازمان آموزش و پروش :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش تعیین رابطه ذهنیت فلسفی و اثربخشی مدیران سازمان آموزش و پرورش می باشد. روش این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و بر اساس ماهیت و روش از نوع همبستگی است این جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه مدیران سازمان آموزش و پرورش غرب استان مازندران که تعداد آن ها ۷۰۰ نفر می باشد، که از این میزان بر اساس جدول مورگان تعداد ۲۴۸ نفر به روش طبقه ای- تصادفی به عنوان نمونه آماری انتخاب شده اند. ابزار گردآوری اطلاعات، پرسشنامه ذهنیت فلسفی جهانگیری (۱۳۹۳)، با ۱۹پرسش و اثربخشی مدیریت سازمان جفری و کریستوفر (۲۰۰۲)، با ۱۰ پرسش می باشد؛ جهت بررسی روایی پرسشنامه از روایی صوری (ظاهری) استفاده شده و میزان پایایی دو پرسشنامه به روش آلفای کرونباخ به ترتیب ۰/۸۲۳ و ۰/۷۶۰ به دست آمده است. به منظور بررسی فرضیه ها با به کارگیری نرم افزار spss v20از آزمون تحلیل همبستگی اسپیرمن و آزمون فریدمن استفاده شد. ذهنیت فلسفی از مباحث ارزشمندی است که ظرفیت و قابلیت، ایجاد و پرورش مهارت های ذهنی را در دانشجو معلمان دارد. یافته های پژوهش نشان داد که تنها بین تعمق و اثربخشی مدیران سازمان آموزش و پرورش رابطه معناداری وجود ندارد و بین جامعیت، قابلیت انعطاف پذیری و اثربخشی مدیران آموزش و پرورش رابطه معنادار و مثبت وجود دارد و فرضیه اصلی پذیرفته شده و بین ذهنیت فلسفی و اثربخشی مدیران آموزش و پرورش رابطه وجود دارد. بر اساس یافته های پژوهش می توان اذعان داشت که فلسفه قادر است توانایی های تفکر را گسترش دهد و بین فکر و عمل یگانگی به وجود آورد مدیران جهت داشتن اثربخشی نیازمند به تفکر منطقی هستند و این تفکر منطقی مدیون ذهن فلسفی می باشد. بنابر این خلاقیت و ذهنیت فلسفی نیاز به تلاش و پشتکاری اجتناب ناپذیر دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.