بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی (فیسبوک) در توسعه و جذب گردشگری کشور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی (فیسبوک) در توسعه و جذب گردشگری کشور دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی (فیسبوک) در توسعه و جذب گردشگری کشور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی (فیسبوک) در توسعه و جذب گردشگری کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی (فیسبوک) در توسعه و جذب گردشگری کشور :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

رسانه ها در معرفی و شناخته شدن فرهنگ و آداب و رسوم کشورهای مختلف نقش بسزایی دارند. در واقع این رسانه ها هستند که با محتوایشان فرهنگ های گوناگون را برای مخاطب خود تعریف می کنند.اکثر این اطلاعات از طریق اخبار به دست می آید. رسانه ها در هر کشوری با توجه به سیاست های خود اخبار را منعکس می کنند و از آنجا که بیشتر این اخبار جنبه سیاسی دارد شاید به توان گفت تصویر واقعی از آن کشور را نشان نمی دهد. با گستری فناوری اطلاعات و ارتباطات، شبکه های اجتماعی نیز با ابزار خود مورد استفاده بازاریابان قرار گرفته است. فیسبوک ،یکی ازین ابزار می باشد. در این مقاله سعی شده است با ارائه تعاریفی دقیق از فیسبوک ، تاثیر این متغیر بر توسعه صنعت گردشگری، بررسی گردد.پرسشنامه مورد استفاده، دربرگیرنده ابعاد بنرهای فیسبوک ، موتورهای جستجو و صفحه ی فیسبوک می باشد که میان جامعه آماری پژوهش شامل ۵۵ نفر از مسئولان و سرپرستان گردشگری آذربایجان غربی و دانشجویان مدیریت توزیع شد. با بکارگیری نرم افزار SPSS، پایایی پرسشنامه، تائید و با استفاده از نرم افزار LISREL، رابطه میان متغیرها و توسعه صنعت گردشگری بدین صورت مشخص شد که صفحه فیسبوک با مقدار ۰.۷۷ ، مؤثرترین عامل و موتورهای جستجو با مقدار ۰.۳۷ کم اثرترین عامل بر توسعه صنعت گردشگری می باشند. همچنین از طریق آزمون همبستگی اسپرمن، رابطه میان متغیرها نیز بررسی شدند که رابطه بنرهای تبلیغاتی فیسبوک و صفحه فیسبوک با مقدار (۰.۴۷۵) ، از قوت بیشتری برخوردار بوده و پس از آن، رابطه موتورهای جستجو و صفحه فیسبوک (۰.۳۸۶) و بنرهای تبلیغاتی فیسبوک و موتورهای جستجو (۰.۲۱۰) از اهمیت کمتری برخوردار بودند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.