مدیریت کیفیت؛ از تجمل تا واقعیت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت کیفیت؛ از تجمل تا واقعیت دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت کیفیت؛ از تجمل تا واقعیت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت کیفیت؛ از تجمل تا واقعیت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت کیفیت؛ از تجمل تا واقعیت :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

درشرایط اقتصادی فعلی دنیا حضورفعال دربازار کسب وکاروموفقیت دراین بازار توجه به کاهش تدریجی حمایت های دولتی و فروریختن انحصارات مستلزم کیفیت بالای محصولات و خدمات درمفهوم جدید آن یعنی لحاظ نمودن خواسته های مشتری همراه با مشخصات فنی و استانداردها است درهمین رابطه نولمان و شانون نیز تعریف جالبی ازکیفیت ارایه میدهند و بیان می کنند که کیفیت زمانی حاصل میشود که مشتریان شما باز میگردند اما محصولات برگشت نمی شوند باتوجه به موفقیت های مدیریت کیفیت فراگیر درشرکت های تولیدی سازمان های خدماتی نیز رو به کاربرد این سیستم مدیریتی اوردند و امروزه مدیریت کیفیت دربیمارستانها هتل ها و مراکز اموزشی و بسیاری سازمان های دیگر به کارگرفته میشود بااین وجود سازمان ها درسطوح مختلفی ازپذیرش مدیریت کیفیت قراردارند و عمدتا تنها به شکل عادت ازاصول آن پیروی می کنند ودرواقع مدیریت کیفیت تبدیل به عادت درسازمان های داخلی شده است و ازآن تنها به دریافت گواهینامه ای بسنده میشود این موضوع میتواند ناشی ازعدم شناخت کافی نسبت به اصول مدیریت کیفیت فراگیر ایجادشده باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.