عوامل مؤثر در رضایت مشتریان از خدمات اینترنتی بانک مطالعه موردی: بانک ملی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل مؤثر در رضایت مشتریان از خدمات اینترنتی بانک مطالعه موردی: بانک ملی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل مؤثر در رضایت مشتریان از خدمات اینترنتی بانک مطالعه موردی: بانک ملی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل مؤثر در رضایت مشتریان از خدمات اینترنتی بانک مطالعه موردی: بانک ملی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل مؤثر در رضایت مشتریان از خدمات اینترنتی بانک مطالعه موردی: بانک ملی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

یکی از مهم ترین موضوعاتی که سازمان ها در شرایط رقابتی کنونی با آن سروکار دارند، آگاهی از میزان رضایت مشتریان ونظرهای آنان در خصوص عملکرد سازمان، محصولات و خدمات آن است. از طرفی با توسعه روز افزون فن آوری اطلاعات و ارتباطات،بانک ها نیز تحت تأثیر قرار گرفته و بسیاری از خدمات خود را به صورت اینترنتی ارائه می نمایند، لذا شناسایی نیازها و عقاید مشتریان درخصوص کیفیت این خدمات می تواند تأثیر به سزایی در موفقیت بانک ها ایفا نماید. در این راستا پژوهش حاضر به بررسی عوامل مؤثر در رضایت مشتریان از خدمات اینترنتی در بانک ملی در شهر تهران، پرداخته است تا درنهایت بتوان از نتایج حاصل از این پژوهش به ارائهراهکارهای مؤثری برای افزایش سطح کیفیت خدمات بانکداری آنلاین در این بانک دست یافت. تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر مسیر توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری کلیه مشتریانی است که از خدمات اینترنتی بانک ملی در شهر تهران استفاده می نمایند. حجم نمونه با استفاده از جدول مورگان ۴۸۳ نفر تعیین شد. جمع آوری داده ها از طریق پرسشنامه و آزمون فرضیات با استفاده از نرم افزارAMOSانجام گردیده است. یافته های تحقیق حاکی از آن است که تمامی ابعاد کیفیت خدمات اینترنتی شامل سهولت کارکرد، سرعت، امنیت، پشتیبانی از مشتری، محتوای اطلاعات، طراحی و قابلیت استفاده، و قابلیت اطمینان بر رضایت مشتریان تأثیرگذار بوده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.