شناسایی ویژگی های یک شعار تبلیغاتی موثر از دیدگاه مشتریان بانک ملی استان مازندران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی ویژگی های یک شعار تبلیغاتی موثر از دیدگاه مشتریان بانک ملی استان مازندران دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی ویژگی های یک شعار تبلیغاتی موثر از دیدگاه مشتریان بانک ملی استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی ویژگی های یک شعار تبلیغاتی موثر از دیدگاه مشتریان بانک ملی استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی ویژگی های یک شعار تبلیغاتی موثر از دیدگاه مشتریان بانک ملی استان مازندران :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

مدت زمان مدیدی است که شعارهای تبلیغاتی به عنوان یک رکن اساسی در مبارزه های تبلیغاتی مورداستفاده قرار میگیرند هدف از شعارهای تبلیغاتی تسهیل در به خاطر سپاری نام تجاری شرکت توسط مشتریان و ارائه اطلاعاتی است که نام تجاری را هویت بخشیده و برای آن جایگاه سازی می کند شعار تبلیغاتی یکی از مهمترین عناصر برنامه های تبلیغاتی شرکت هاست این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از لحاظ ماهیت توصیای پیمایشی می باشد ودر آن به مطالعه و شناسایی ویژگیهای یک شعار تبلیغاتی موثر از دیدناه مشتریان بانک ملی استان مازندران پرداخته شده است مدل نظری تحقیق تشکیل دهنده یک فرضیه اصلی و سه فرضیه فرعی بوده،جهت نردآوری اطلاعات و از ابزار پرسشنامه استاندارد ۸۲ سوالی استفاده شده است جامعه اماری این تحقیق شامل مشتریان بانک ملی شعب شهرستان ساری بوده که بر اساس آزمون کوکران نمونه ای به تعداد ۳۸۱ نفر انتخابو بین آنها پرسشنامه توزیع و سپس جمع آوری نردید همچنین جهت تعیین روایی بیرونی ابزار از آزمون الفای کرونباخ برای پرسشنامه استفاده شده است که از نتایج بدست آمده میتوان اینگونه برداشت کرد که سوالات مطروحه در پرسشنامه ها از اعتبار بالایی برخوردار بوده اند بعلاوه از آزمون ) k-s ( برای تعیین نرمال بودن متغیرهای تحقی و آزمون T برای تجزیه و تحلیل سوالهای تحقیق استفاده شده است نتایج حاصله نشان داد که هویت برند شعارهای تبلیغاتی، تصویر برند شعارها ی تبلیغاتی، ارزشویژه شعارهای تبلیغاتی بانک ملی استان مازندران بر انتظارات مشتریان از بانک تاثیر گذار است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.