شناسایی رابطه بین بازاریابی داخلی و وفاداری مشتریان در بانک ملت سنندج


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی رابطه بین بازاریابی داخلی و وفاداری مشتریان در بانک ملت سنندج دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی رابطه بین بازاریابی داخلی و وفاداری مشتریان در بانک ملت سنندج  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی رابطه بین بازاریابی داخلی و وفاداری مشتریان در بانک ملت سنندج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی رابطه بین بازاریابی داخلی و وفاداری مشتریان در بانک ملت سنندج :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف مطالعه بررسی رابطه میان بازاریابی داخلی و وفاداری مشتری در بانک ملت سنندج انجام گرفته است. رویکرد انجام تحقیق، کمی بوده و روش مورد استفاده توصیفی پیمایشی میباشد. جامعه آماری این تحقیق کلیه مشتریان بانک ملت سنندج بوده است، که با توجه به فرمول کوکران تعداد ۳۴۱ نفر انتخاب شد . ابزار اندازهگیری، پرسشنامه استاندارد بازاریابی داخلی مونی و فورمن ) ۱۹۹۵ ( و وفاداریمشتری مقیمی) ۱۳۹۰ ( می باشد. در این پژوهش از آمار توصیفی و اماراستنباطی ضریب همبستگی و تحلیل رگرسیون ( استفاده شد. یافتههای حاصل از پژوهش نشان می دهد که بین مولفه های بازاریابیداخلی و وفاداری مشتری در سطح بالایی رابطه معنی داری وجنود دارد و تمام مولفه ها قدرت تبیین مقداری از متغیر وابسته یا وفاداری مشتری در سازمان را داشته اند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.