سنجش سودآوری مشتری با تحلیل مولفه های رضایتمندی و وفاداری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سنجش سودآوری مشتری با تحلیل مولفه های رضایتمندی و وفاداری دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سنجش سودآوری مشتری با تحلیل مولفه های رضایتمندی و وفاداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنجش سودآوری مشتری با تحلیل مولفه های رضایتمندی و وفاداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سنجش سودآوری مشتری با تحلیل مولفه های رضایتمندی و وفاداری :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

سنجش سوداوری مشتری از اولویتهای اصلی شرکتها و بنگاههای تجاری است و جذابیت بسیاری برای محققان دارد. از انجا که پارامترها ومولفه های تاثیرگذار بر روند سنجش سوداوری بسیار متنوع و پراکنده اند، ارزیابی و تجزیه و تحلیل مدلهای سنجش سوداوری مشترییکی از زمینه های تحقیقاتی بسیار مهم در دهه های اخیر بوده است. در این مقاله تلاش شده است تا با تکیه بر دو مولفه رضایت و وفاداری مشتری، زمینه های سنجش سودآوری مشتری مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد. در واقع مولفه های رضایت و وفاداری بعنوان دو عنصر تفکیک ناپذیر از سودآوری مشتری مورد مطالعه قرار گرفته اند، بطوریکه به لحاظ تحلیل محتوایی و ارزیابی عملکردی بتوان بهراهکارهای مناسبی در این زمینه دست پیدا کرد. در این مقاله روشها و مدلهای رایج و محبوب سنجش رضایت و وفاداری مشتری تشریحمی شوند و ارتباط منطقی این مدلها با سنجش سودآوری مشتری تشریح می گردد. پیوند بین این مفاهیم میتواند زمینه ساز انتخابهای آگاهانه باشد. شناخت مدلهای موجود و تحلیل آنها می تواند از ارزیابی میزان سودآوری مشتریان با تکیه بر مدلهای نامناسب جلوگیری کرده و اگاهی لازم را در اختیار صاحبان مشاغل قرار دهد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.