تدوین مقیاسی بومی برای ارزیابی اخلاقی فروشندگان فروشگاه زنجیره ای مطالعه موردی: فروشگاه زنجیره ای اتکا در شهر تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تدوین مقیاسی بومی برای ارزیابی اخلاقی فروشندگان فروشگاه زنجیره ای مطالعه موردی: فروشگاه زنجیره ای اتکا در شهر تهران دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تدوین مقیاسی بومی برای ارزیابی اخلاقی فروشندگان فروشگاه زنجیره ای مطالعه موردی: فروشگاه زنجیره ای اتکا در شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تدوین مقیاسی بومی برای ارزیابی اخلاقی فروشندگان فروشگاه زنجیره ای مطالعه موردی: فروشگاه زنجیره ای اتکا در شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تدوین مقیاسی بومی برای ارزیابی اخلاقی فروشندگان فروشگاه زنجیره ای مطالعه موردی: فروشگاه زنجیره ای اتکا در شهر تهران :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

آیین نگارشی مقیاس های ارزیابی اخلاقی، بینشی نسبت به تصمیم گیری اخلاقی به وجود آورده است. برای بکارگیری این ابزارها لازم است تا مقیاس های مفهومی و کلی، متناسب با نوع سازمان بومی شوند، لذا تحقیق حاضر با استفاده از مقیاس ارزیابی اخلاقی تصمیمات در حرفه ی بازاریابی قلی مطلق و همکاران ) ۱۹۳۱ (، به تدوین مدلی بومی بر اساس واقعیت های بخش فروش لوازم خانگی فروشگاه زنجیره ای اتکا پرداخته است. برای این منظور با راهبرد نظریه پردازی داده بنیاد تعداد ۹مصاحبه با مدیران و فروشندگان انجام و با کد گذاری در نرم افزار اکسل، معیارهای نهایی در مقایسه با مقیاس مفهومی مبنا، ارائه شده است. همچنین در بررسی اعتبار این مقیاس به روش دو کدگذار، ۸۱ درصد همپوشانی مشاهده می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.