تاثیر ابزارهای بازاریابی سبز بر رفتار مصرف کننده در شرکت مهندسی مرآت پولاد اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر ابزارهای بازاریابی سبز بر رفتار مصرف کننده در شرکت مهندسی مرآت پولاد اصفهان دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر ابزارهای بازاریابی سبز بر رفتار مصرف کننده در شرکت مهندسی مرآت پولاد اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر ابزارهای بازاریابی سبز بر رفتار مصرف کننده در شرکت مهندسی مرآت پولاد اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر ابزارهای بازاریابی سبز بر رفتار مصرف کننده در شرکت مهندسی مرآت پولاد اصفهان :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی تاثیر ابزارهای بازاریابی سبز بر رفتار مصرف کننده در شرکت مهندسی مرآت پولاد اصفهان انجام گرفت روش این تحقیق بر اساس هدف ، کاربردی و از نظر شیوهی گردآوری داده هاتوصیفی و ازنوع پیمایشی است جامعه اماری دراین تحقیق شامل ۱۴۸ نفر ازمهندسین شرکت پولادمرات اصفهان می باشد روش نمونه گیری مورداستفاده دراین پژوهش روش نمونه گیری تصادفی ساده می باشد و ازجدول مورگان برای تعیین حجم نمونه استفاده گردیده است که ۱۰۲ نفر بدست آمد ابزار جمع اوری داده ها درپژوهش حاضر عبارت است ازپرسشنامه های ابزار های بازاریابی سبز و پرسشنامه رفتارمصرف کننده که روایی پرسشنامه ها توسط اساتید و تحلیل عاملی تاییدی و پایایی پرسشنامه ها به کمک ضریب ا لفای کرونباخ با مقادیر ۰/۸۱۶ و۰/۸۲۲ تایید شد برای تجزیه و تحلیل داده ها ازازمونهای اماری T استیودنت و فریدمن استفاده شده است نتایج حاصل ازتحقیق نشان داد که ابزارهای بازاریابی سبز شامل تبلیغات محلی سبز برند سبز و برچسب سبز بررفتارخرید واقعی مشتری تاثیر دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.