بررسی و شناسایی عوامل موثر در توسعه موفقت آمیز محصول در کسب وکارهای جدید در استان خوزستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و شناسایی عوامل موثر در توسعه موفقت آمیز محصول در کسب وکارهای جدید در استان خوزستان دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و شناسایی عوامل موثر در توسعه موفقت آمیز محصول در کسب وکارهای جدید در استان خوزستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و شناسایی عوامل موثر در توسعه موفقت آمیز محصول در کسب وکارهای جدید در استان خوزستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و شناسایی عوامل موثر در توسعه موفقت آمیز محصول در کسب وکارهای جدید در استان خوزستان :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

امروزه در بسیاری از صنایع، توسعه موفقیت آمیز محصول به عنوان عامل و مشخصه اصلی مزیت رقابتی در کسب و کار ها شناخته می شود. از طرفی شناسایی عوامل موثر در توسعه موفقت آمیز محصول در دستیافتن به این موفقیت اهمیت زیادی دارد. تحقیق حاضر با هدف بررسی و شناسایی عوامال ماوثر در توسعه موفقت آمیز محصول در کسب و کارهای نوین در استان خوزستان انجام گرفته است. پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از نوع توصیفی- پیمایشی می باشد. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه مدیران شرکت های کوچک و کسب و کارهای جدید و همچنین خبرگاان و صااحب نظران توسعه محصول جدید در استانخوزستان بود که برای تعیین حجم نمونه ۰۲۱ نفر محاسبه و از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای برای انتخاب نمونه استفاده شد. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه های مولفه های موثر بر موفقیت توسعهمحصول جدید که کلیه سئوالات و گویه های مرتبط در طول یک طیف ۵ قسمتی از نوع لیکرت ارزش گذاری شده اند و شامل چهار بخش عامل مدیریتی، عامل بازاریابی، عامل تکنولوژیکی و عامل تجاری سازیمحصول بود، استفاده شد. برای سنجش روایی طرح پرسش های مطرح شده، پرسشنامه در اختیار چند نفر از اساتید گذاشته شدند و با جمع بندی نظرات آنان سؤالات انتخاب شده، ویرایش گردیده و قابلیت اجرا راکسب نمودند. برای تعیین پایایی پرسشنامه تحقیق حاضر پرسشنامه ها در بین ۲۵ نفر از آزماودنی ها اجرا کسب نمودند. برای تعیین پایایی پرسشنامه تحقیق حاضر پرسشنامه ها در بین ۲۵ نفر از آزمودنی هاا اجرا گردید و پایایی پرسشنامه۰/۷۷ درصد ازطریق تکنیک الفای کرونباخ بدست آمد نتایج تحلیل داده ها نشان داد که هر چهار عامل مدیریتی، بازاریابی،تکنولوژیکی و تجاری سازی محصول در توسعه موفقت آمیز محصول در کسب و کارهای نوین موثر است. از بین شاخص های این پژوهش فهم بازار و شناخت پویایی آن، معرفی به موقع محصول به بازار هدف، وجودمهارت های لازم برای توسعه محصول، حمایت مدیریت ارشد و وجود ارتباطات داخلی گسترده در سازمان بیشتر از همه در توسعه موفقت آمیز محصول در کسب و کارهای نوین تاثیرگذار است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.