بررسی رابطه بین رقابتی بودن بازار محصول و سیاست تقسیم سود


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین رقابتی بودن بازار محصول و سیاست تقسیم سود دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین رقابتی بودن بازار محصول و سیاست تقسیم سود  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین رقابتی بودن بازار محصول و سیاست تقسیم سود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین رقابتی بودن بازار محصول و سیاست تقسیم سود :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

سیاست تقسیم سود و رقابتی بودن بازار محصول از جمله موضوعاتی است که توجه زیادی را معطوف خود نموده است. در این مقاله بر روی این موضوع که چگونه رقابت در بازار محصول میتواند موجب افزایشسیاست تقسیم سود شود، تمرکز خواهد شد. لذا ارتباط بین رقابتی بودن باازار م حصاول و سیاست تقسیم سود بررسی شده است . جامعه آماری مطالعه حاضر را شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران در دوره زمانی ۱۳۸۷ الی ۱۳۹۲ تشکیل می دهند . از شاخص های هرفیندال هیرشمن، نسبت تمرکز بنگاه، لرنر و لرنر تطدیل شده به عنوان معیارهای رقابت در بازار محصول استفاده شده است. همچنین ازتحلیل آماری رگرسیون خوی چند متغیره برای آزمون فرضیه های پژوهش استفاده شده است. نتایج آزمون فرضیه های پژوهش نشان می دهد که به طور کلی بین شاخص هاای رقابت در بازار محصول و سیاست تقسیم سود ، رابطه معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.