بررسی رابطه بین رضایت شغلی و مشتری مداری کارکنان در شرکت بیمه ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین رضایت شغلی و مشتری مداری کارکنان در شرکت بیمه ایران دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین رضایت شغلی و مشتری مداری کارکنان در شرکت بیمه ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین رضایت شغلی و مشتری مداری کارکنان در شرکت بیمه ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین رضایت شغلی و مشتری مداری کارکنان در شرکت بیمه ایران :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

این تحقیق با هدف بررسی رابطه بین رضایت شغلی و مشتری مداری کارکنان در شرکت بیمه ایران انجام گرفت. جامعه آماری این تحقیق شامل کارکنان شرکت بیمه ایران بوده است. لذا طبق فرمول کوکران ، ۵۸۲ نفر در نظر گرفته می شود. به منظور گردآوریداده های مورد نیاز پرسشنامه ای حاوی ۵۸ سوال طراحی گردید و پس از بررسی روایی و پایایی آن، بین افراد نمونه توزیع و و جمعآوری گردید. داده های گردآوری شده در راستای تایید یا عدم تایید توزیع نرمال بودن داده هها جهت سنجش متغیرها ازازمون کولموگروف – اسمیرنوف استفاده می گردد. در صورت نرمال بودن داده ها از آزمون های آماری پارامتریک و در صورت نرمال نبودن داده ها از آزمون های آماری ناپارامتریک استفاده می شود. نتایج تحقیق حاکی از این است که رضایت شغلی با مشتری مداری کارکنان در شرکت بیمه ایران ارتباط معنی داری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.