بررسی تاثیر نقش تعدیلگر تجربه خرید آنلاین روی رضایت و قصد خرید مجدد مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر نقش تعدیلگر تجربه خرید آنلاین روی رضایت و قصد خرید مجدد مشتریان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر نقش تعدیلگر تجربه خرید آنلاین روی رضایت و قصد خرید مجدد مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر نقش تعدیلگر تجربه خرید آنلاین روی رضایت و قصد خرید مجدد مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر نقش تعدیلگر تجربه خرید آنلاین روی رضایت و قصد خرید مجدد مشتریان :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف تحقیق حاضر بررسی تاثیر نقش تعدیلگر تجربه خرید آنلاین روی رضایت و قصد خرید مجدد مشتریان است. تحقیق حاضر ترکیبی از پژوهش کاربردی و بنیادی می باشدوبه صورت میدانی انجام شد. جامعه آماری این تحقیق ۱۰۰۰ نفر مشتریان خرید آنلاین درمقطع زمانی ۱۵ تا ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ هستند وبااستفاده ازروش نمونه گیری تصادفی وجدول مورگان ۲۷۸ نفر از مشتریان به عنوان حجم نمونه انتخاب شدند با توجه به حذف پرسشنامه های ناقص ۲۶۰ پرسشنامه تحلیل شدپایایی پرسشنامه از طریق ضریب آلفای کرونباخ ۰/۷۸۶ بدست آمد که نشان دهنده پایایی ابزار تحقیق است و با استفاده از شاخص های آمار استنباطی مانندt,f و ضریب همبستگی پیرسون ورگرسیون داده ها تحلیل شد. نتایج پژوهش نشان می دهد بین تجربه خرید آنلاین برروی رضایت و قصد خرید مجدد مشتریان همبستگی وجوددارد وهمچنین بین متغیر های انتظار تلاش،انتظار عملکرد،خودکارآمدی،اعتماد ورضایت مشتریان رابطه وجوددارد. رضایت مشتریان بر قصد خرید آنها وتجربه خرید کم وزیاد بر رضایت مشتریان وقصد خرید مجدد آنها تاثیر دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.