بررسی تاثیر مدل های بازارگرایی بر توسعه برند شرکت ها در تجارت بین الملل شرکت های کاشی و سرامیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مدل های بازارگرایی بر توسعه برند شرکت ها در تجارت بین الملل شرکت های کاشی و سرامیک دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مدل های بازارگرایی بر توسعه برند شرکت ها در تجارت بین الملل شرکت های کاشی و سرامیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مدل های بازارگرایی بر توسعه برند شرکت ها در تجارت بین الملل شرکت های کاشی و سرامیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مدل های بازارگرایی بر توسعه برند شرکت ها در تجارت بین الملل شرکت های کاشی و سرامیک :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

هدف از تحقیق حاضر بررسی مدل های بازارگرایی و تعیین آن تاثیر بر توسعه عملکرد برندشرکت های کاشی و سرامیک درتجارت بین الملل میباشد. تحقیق حاضر از لحاظ روش تحقیق توصیفی و از لحاظ هدف از نوع کاربردی است . جامعه آمار ی پژوهش را مدیران شرکتهای صادر کننده کاشی و سرامیک جمعاً ۴۹ شرک تشکیل می دهند که با استفاده از فرمول کوکران حجم نمونه ۶۷ شرکت بدست آمد. روش نمونه گیری تصادفی ساده میباشد. به منظور جمع آوری دادهها از پرسشنامه استاندارد که دارای طیف پنج گزینه ای مقیاس لیکرتمیباشد، استفاده شده است . دادههای گردآوری شده از طریق پرسشنامه، وارد سیستم نرم افزار ۲۱ spss گردید . برا ی تحلیل استنباطی متغیرها به منظور تجزیه و تحلیل آماری دادهها از آزمونهای مختلف آماری شامل آزمرون کلموگروف اسمیرنوف و رگرسیون استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد، هماهنگی بین بخش ها و قابلیت های بازار بر توسعه عملکرد برند تاثیر دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.