بررسی تاثیر تاکتیک های کیفیت رابطه بر وفاداری مشتریان در فروشگاه های موبایل شهر شیراز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر تاکتیک های کیفیت رابطه بر وفاداری مشتریان در فروشگاه های موبایل شهر شیراز دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر تاکتیک های کیفیت رابطه بر وفاداری مشتریان در فروشگاه های موبایل شهر شیراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر تاکتیک های کیفیت رابطه بر وفاداری مشتریان در فروشگاه های موبایل شهر شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر تاکتیک های کیفیت رابطه بر وفاداری مشتریان در فروشگاه های موبایل شهر شیراز :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر تاکتیک های کیفیت رابطه بر وفاداری مشتریان در فروشگاه های موبایل شهر شیرازمی باشد . متغیر وابسته دراین تحقیق وفاداری مشتریان ومتغیر مستقل آن کیفیت رابطه می باشد که متغیر مستقل از طریق مولفه های ذهنیتبرند، کیفیت خدمات درک شده ،احساسات مشتریان واعتماد مشتریان مورد سنجش قرار می گیرد .روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی است. پژوهشگر فروشگاه های موبایل شهر شیرازرا به عنوان جامعه آماری در نظرگرفته است . جامعه آماری پژوهش نامحدود بوده ، اما از طریق جدول مورگان تعداد ۳۸۴ نفر به عنوان حجم نمونه انتخاب گردیده است. پرسشنامه ها بر اساس نمونه گیری بهصورت غیر تصادفی، بین افراد جامعه توزیع گردیده است. در این پژوهش از دو پرسشنامه استاندارد کیفیت رابطه ملکی) ۱۳۹۴ ( و وفاداریمشتریان آناند و همکاران) ۲۰۱۱ ( استفاده شده است. روایی پرسشنامه ها از طریق محتوایی حاصل شد و پایایی پرسشنامه ها از طریق ضریب آلفای کرونباخ به دست آمده است . برای تجزیه و تحلیل داده ها از تجزیه و تحلیل رگرسیونی و مدل معادلات ساختاری و از نرم افزار اس پی اس اس و لیزرل استفاده شده است. نتایج پژوهش نشان داد که کیفیت رابطه بر وفاداری مشتریان تاثیر معناداری دارد واز طرفی مولفه های ذهنیت برند، کیفیت خدمات درک شده ، احساسات مشتریان و اعتماد مشتریان نیزبر وفاداری مشتریان تاثیر معناداری دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.