بررسی تاثیر اخلاق کسب و کار بر روی بازاریابی داخلی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر اخلاق کسب و کار بر روی بازاریابی داخلی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر اخلاق کسب و کار بر روی بازاریابی داخلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر اخلاق کسب و کار بر روی بازاریابی داخلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر اخلاق کسب و کار بر روی بازاریابی داخلی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

امروزه بازاریابی داخلی به عنوان راهبردی برای اجرای برنامه های سازمان شناخته شده است. در واقع بازاریابی داخلی فلسفه رابطه وپیمان مشترک بین مشتریان و کارکنان )مشتریان داخلی( سازمان است و به عنوان یک شناخت آکادمیک، علمی و تجاری در زمینهارتقای سطح رضایتمندی مشتریان و کارکنان مطرح است. از طرفی نیز اخلاق شرکتی مناسب موسسات تجاری در سطح جهانی نیاز بهتوضیح بیشتری دارد، مسائل سیستمی نیز باید به صراحت مورد ملاحظه قرار گیرند و اهمیت تصمیم گیری های افراد در رفتارهایشان هم باید جدی گرفته شود. از اینرو پژوهش حاضر بر آن شد تا به بررسی تاثیر اخلاق کسب کار بر بازاریابی داخلی بپردازد. هدف این تحقیق،بررسی تاثیر اخلاق کسب کار بر روی بازاریابی داخلی است. روش تحقیق از نوع توصیفی و علمی ترویجی بوده است. مطالعه پیشینه تحقیق و همچنین مطالعات انجام شده در این حوزه، حاکی از وجود تاثیر معنادار مثبتی بین اخلاق کسب کار و بازاریابی داخلی بوده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.