بازاریابی سبز: راز ماندگاری شرکت در عرصه رقابت پایدار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازاریابی سبز: راز ماندگاری شرکت در عرصه رقابت پایدار دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازاریابی سبز: راز ماندگاری شرکت در عرصه رقابت پایدار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازاریابی سبز: راز ماندگاری شرکت در عرصه رقابت پایدار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازاریابی سبز: راز ماندگاری شرکت در عرصه رقابت پایدار :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

در سال های اخیر مفهوم بازاریابی و کاربرد فلسفه آن در عصر حاضر مورد تردید قرار گرفته است ؛ زیرا مشخصه های عصرحاضر آلودگی محیط زیست، کمبود منابع، رشد فزآینده جمعیت، فقر و گرسنگی در جهان و خدمات فراموش شده اجتماعیهستند. این وضعیتها به مفهوم جدیدی نیاز دارد که مفهوم بازاریابی را بسط دهد و آن بازاریابی سبز یا بازاریابی مبتنی بر انسانیت می باشد. تصور اینکه روزی بازاریابی علاوه بر سودآوری و فروش، به سلامت مصرف کننده نیز بیاندیشد تصوری دور ازانتظار نبوده است؛ چرا که نقطه پایانی یک فرآیند تولیدی همواره یک محصول است که به علت ارزش افزوده درروند تولید همواره درصدی از ضایعات یاتوان آلایندگی را به پیرامون انتقال می دهد ازچنین فرایندی نمی توان گریخت اما می توان از صدمات آن کاست و عوارض آن را در سطح قابل قبولی نگاهداشت مسئله حفظ محیط زیست باعث شده است که مصرف کنندگان درباره محصولاتی که می خرند بازاندیشی کنند. امروزه بسیاری ازمصرف کنندگان این امادگی را دارند که برای حمایت واقعی از محیط زیست برای محصولاتی که استانداردهای محیطی را رعایت می کنند مبلغ بیشتری پرداخت کنند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.