ارزیابی عملکرد بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن BSC با رویکرد فازی سلسله مراتبی مطالعه موردی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی عملکرد بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن BSC با رویکرد فازی سلسله مراتبی مطالعه موردی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی عملکرد بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن BSC با رویکرد فازی سلسله مراتبی مطالعه موردی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی عملکرد بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن BSC با رویکرد فازی سلسله مراتبی مطالعه موردی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی عملکرد بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن BSC با رویکرد فازی سلسله مراتبی مطالعه موردی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

ارزیابی عملکرد یکی از مهم ترین اقدامات مدیریتی است و می تواند در مدیریت عملکرد، بالا بردن انگیزه کارکنان، بهبود ارتباطات و تشخیص مشکلات کمک شایانی نماید. هدف این مقاله طراحی و ارائه الگوی ارزیابی عملکرد جامع و متناسب بافعالیت های معاونت فرهنگی و دانشجویی پردیس فنی و مهندسی دانشگاه شهید بهشتی بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن با رویکرد فازی می باشد. جامعه آماری این تحقیق در محاسبه اوزان اهمیت معیارها شامل خبرگان حوزه فرهنگی و دانشجویی و در فاز ارزیابی عملکرد معاونت با استفاده از مدل کلیه کارکنان و مدیران معاونت فرهنگی و دانشجویی و یک نمونه ۵۶۳ نفره ازدانشجویان پردیس بودند. برای تدوین مدل، معیارها و شاخص های چهار حوزه کلیدی مدل کارت امتیازی متوازن )معیارهای مالی، مشتریان، فرایندهای داخلی، یادگیری و رشد( از طریق توزیع پرسشنامه مورد نظرسنجی قرار گرفت. روایی پرسشنامه ها با استفاده ار روش ارزیابی روایی محتوایی بررسی و مورد تایید قرار گرفت. بر این اساس مولفه های اصلی مدل عبارتند از: تحققبودجه مصوب، تخصیص متوازن اعتبارات، دوره وصول اعتبارات، ملموسات، همدلی، قابلیت اعتماد و اطمینان، پاسخگویی و تعهد، اصلاح و بهبود فرآیندها، ارتقای سلامت اداری، تغییر و تحول سازمانی، تسهیل ارتباط بین واحدها، رضایت کارکنان، اعتلای فرهنگی سازمانی و توسعه فناوری اطلاعات. پایایی پرسشنامه ها با استفاده از روش آلفای کورنباخ مورد مطالعه و تایید قرار گرفت.بهره گیری از مولفه ها و شاخص های احصا شده در این تحقیق و تکمیل و توسعه آن در فرآیند ارزیابی عملکرد معاونت فرهنگی و دانشجویی می تواند ضمن افزایش عینیت و دقت نتایج، منجر به غنای بیشتر فرآیندهای کاری و بهبود قابل توجه عملکرد حوزه دانشجویی دانشگاه گردد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.