ارزیابی تعالی مدیران دبیرستان های پسرانه شهر تهران ازدیدگاه مدیران و دبیران درحوزه کارکنان، بر اساس الگوی EFQM


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی تعالی مدیران دبیرستان های پسرانه شهر تهران ازدیدگاه مدیران و دبیران درحوزه کارکنان، بر اساس الگوی EFQM دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی تعالی مدیران دبیرستان های پسرانه شهر تهران ازدیدگاه مدیران و دبیران درحوزه کارکنان، بر اساس الگوی EFQM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی تعالی مدیران دبیرستان های پسرانه شهر تهران ازدیدگاه مدیران و دبیران درحوزه کارکنان، بر اساس الگوی EFQM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی تعالی مدیران دبیرستان های پسرانه شهر تهران ازدیدگاه مدیران و دبیران درحوزه کارکنان، بر اساس الگوی EFQM :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

در این پژوهش به ارزیابی معیارهای تعالی مدیران دبیرستان های شهر تهران بر اساس الگوی مدیریت کیفیت بنیاد اروپایی ۱ و در حوزه کارکنان پرداخته شد. هدف ، نیاز سنجی دوره های تعالی برای مدیران دبیرستان های تهران بوده و روش جمع آوری داده ها پیمایشی وروش تحلیل آمیخته بوده است، جامعه شامل ۲۲۲ مدیر و ۲۲۲۲ دبیر بوده که حجم نمونه از طریق فرمول کوکران برای مدیران ۱۱۱ وبرای دبیران ۹۲۳ نفر محاسبه شد. نمونه گیری خوشه ای تصادفی دو مرحله ای و ابزار جمع آوری داده ها، پرسشنامه مشتمل بر ۵ معیار و ۲۵ گویه در حوزه کارکنان است . روایی محتوایی به تأیید صاحب نظران مدیریت رسید .پایایی از طریق محاسبه ضریب آلفای کرونباخ با SPSS17 2 معادل ۰/۹۳برای مدیران و ۰/۹۸ برای دبیران محاسبه و توزیع پرسشنامه بین مدیران و دبیران مناطق ۱و۹و۱۱و۱۳و ۱۵ صورت گرفت. ضمناً با اجرای آزمون کولموگراف اسمیرنف وضعیت نرمالیته مشخص شد و با آزمون های t تک نمونه و دو جمله ای سوالات پژوهش مورد تحلیل قرار گرفت. نتایج توصیفی نشان داد، بهترین نمرات تعالی از دیدگاه مدیران مربوط به تقدیراز کارکنان و از دیدگاه دبیران مربوط به ارتباط مناسب با کارکنان است. بدترین نمرات از دید هر دو دسته پاسخگو، مربوط به توسعه دانش و شایستگیکارکنان است. از هر دو دیدگاه بهترین وضع تعالی مربوط به شمال و بدترین وضع از دید مدیران مربوط به شرق و از دید دبیران مربوط به مرکز تهران بود. در بخش آمار استنباطی و در تأیید نتایج توصیفی تقریباً در تمام معیارهای تعالی وضع مطلوب است. در پایان ضمن بحث روی نتایج، پیشنهاداتی نیز ارائه گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.