ارائه استراتژی تولید مناسب جهت ایجاد مزیت رقابتی و ایجاد ارزش برای مشتری در صنایع غذایی کشور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه استراتژی تولید مناسب جهت ایجاد مزیت رقابتی و ایجاد ارزش برای مشتری در صنایع غذایی کشور دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه استراتژی تولید مناسب جهت ایجاد مزیت رقابتی و ایجاد ارزش برای مشتری در صنایع غذایی کشور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه استراتژی تولید مناسب جهت ایجاد مزیت رقابتی و ایجاد ارزش برای مشتری در صنایع غذایی کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه استراتژی تولید مناسب جهت ایجاد مزیت رقابتی و ایجاد ارزش برای مشتری در صنایع غذایی کشور :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

امروزه سازمانها برای توسعه محصولات با عملکرد بالاتر، از سوی مشتریان خود تحت فشارهای روز افزونی قرار دارند. در این راستا،شرکتهای موفق با بکارگیری منابع، توانمندیها و شایستگی های کلیدی خود در چارچوب فرایند مدیریت استراتژیک، سعی درایجاد یک موقعیت رقابتی پایدار و منحصربه فرد در بازار دارند. سوالی که اکثر محققان رشته مدیریت، سازمان و استراتژی به دنبال یافتن پاسخی برای آن هستند، این است که چرا برخی از شرکتها نسبت به شرکت های دیگر عملکرد بهتری دارند؟ در مقاطع مختلف زمانی محققان به عوامل متفاوتی در پاسخ به این سوال توجه کرده اند. برخی در رویکرد ساختار صنعت، نقش عوامل بیروناز سازمان یا عوامل محیطی و نوع صنعتی که شرکت در آن فعالیت میکند را بر جسته کرده اند و برخی با نقد رویکرد پورتری برای عوامل منحصر به فرد داخل شرکت ها و منابع و توانمند سازی استراتژیک شرکتها )منبع محور(نقش مهمی قائل شده اند.همچنین در تکمیل رویکرد منبع محور در یافتن منشا های مزیت رقابتی برخی از محققان، بررسی هایی را از داخل سازمان ها بهنحوه ارتباط سازمان با ذی نفعان بیرونی و به عبارت دیگر، منشا مزیت رقابتی را در ارتباط های بین سازمانی جستجو کرده اند. در این تحقیق ما قصد داریم که به بررسی تاثیر استراتژی تولید بر ایجاد مزیت رقابتی و ایجاد ارزش برای مشتری در صنعت غذایی بپردازیم

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.