هوش هیجانی و مدیریت ارتباط با مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 هوش هیجانی و مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد هوش هیجانی و مدیریت ارتباط با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی هوش هیجانی و مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن هوش هیجانی و مدیریت ارتباط با مشتری :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

پیچیده شدن فضای رقابتی شرکت ها و سازمان ها، ضرورت توجه به استعداد های انسانی را بیش از گذشته آشکار می کند. روش های کهنه تجارت دیگرکارایی ندارد و شدت فزایندهی چالش های رقابتی هر کسی را به مبارزه می طلبد تا خود را با شرایط تطبیق دهد. برایاین منظور باید مدیریت ارتباط با مشتری را با به وسیله هوش هیجانی بروز رسانی کرد. پژوهش حاضر از نوع کاربردی بوده و تحلیلی-توصیفی می باشد. ابزار جمع آوری اطلاعات، کتابخانه ای است. هدف از این تحقیق، استفاده از هوش هیجانی در مدیریت ارتباط با مشتری است. این پژوهش در کنار معرفی هوش هیجانی و مدیریت ارتباط با مشتری، به بیان مزایای استفاده از هوش هیجانی در مدیریت ارتباط با مشتری می پردازد. یافته های حاصل از این تحقیق می تواند در زمینه آموزش هوش هیجانی به کارکنان و استخدام افراد مناسب استفاده شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.