هوش تجاری و مدیریت ارتباط با مشتری مبنایی نوین برای مزیت رقابتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 هوش تجاری و مدیریت ارتباط با مشتری مبنایی نوین برای مزیت رقابتی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد هوش تجاری و مدیریت ارتباط با مشتری مبنایی نوین برای مزیت رقابتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی هوش تجاری و مدیریت ارتباط با مشتری مبنایی نوین برای مزیت رقابتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن هوش تجاری و مدیریت ارتباط با مشتری مبنایی نوین برای مزیت رقابتی :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

امروزه، همه سازمان های تجاری برای آن که قادر باشند در مواجهه با سلیقه های گوناگون مشتریان و محیط رقابتی بازار پایدار بمانند و در نهایت به مدیریت ارتباط موثر با مشتری دست یابند، نیاز به تجزیه و تحلیل مشتریان دارند. برای این منظور، باید مدیریت ارتباط با مشتری را با استفاده از فن آوری های مدرن که هوش تجاری نامیده می شود، بروز رسانی نمایند. پژوهش حاضر از نوع کاربردی بوده و تحلیلی-توصیفی می باشد. ابزار جمع آوری اطلاعات کتابخانه ای است. هدف از این پژوهش، استفاده از هوش تجاری در مدیریت ارتباط با مشتری است که مبنای نوینی را برای ایجاد مزیت رقابتی ارائه می دهد. این پژوهشی در کنار معرفی هوش تجاری و مدیریت ارتباط با مشتری، به بیان اهداف، مزایا و ابزارهای هوشی تجاری در مدیریت ارتباط با مشتری می پردازد و در پایان با ارائه یافته هایی که شامل: تصمیم گیری گروهی، دسته بندی مشکلات و مسائل، تکنیک های بهینه سازی پاسخ به نیازهای مشتریان، تکنیک های یادگیری مشتریان، یکپارچه سازی سیستمها برای تصمیم گیری بهتر، شبیه سازی مسائل، شبیه سازی خطرات و تلفیق تجربیات، شرکت ها را قادر می سازد تا در جلب نظر مشتریانشان تواناتر و نوعی مزیت رقابتی ایجاد کنند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.