واکاوی مولفه ها و نظریه های کارآفرینی در صنایع کوچک و متوسط


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 واکاوی مولفه ها و نظریه های کارآفرینی در صنایع کوچک و متوسط دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد واکاوی مولفه ها و نظریه های کارآفرینی در صنایع کوچک و متوسط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی واکاوی مولفه ها و نظریه های کارآفرینی در صنایع کوچک و متوسط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن واکاوی مولفه ها و نظریه های کارآفرینی در صنایع کوچک و متوسط :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

صنایع کوچک و متوسط از جمله مؤثرترین عوامل در رشد و توسعه سیستم های اقتصادی و اجتماعی دهه های آینده است. از این رو مورد توجه مسئولین و دولتمردان کشورها قرار گرفته اند. در کشور ما با وجود این که بیش از ۹۵ درصد کل واحدهای تولیدی در گروه صنایع کوچک و متوسط قرار می گیرند، این بنگاه ها سهم قابل توجهی در تولید ناخالص ملی و ایجاد ارزش افزوده کسب ننموده و از کمبودهای شدیدی رنج می برند. پن روز در نظریه اقتصادهای حاشیه ای خود، نظریه اکسی و آدرش در تحول ساختار تقاضا و همچنین نظریه الگوی توسعه خوشه ای، همه به نوعی برتری صنایع کوچک را در راه توسعه اقتصادی کشورها بیان نموده اند. به نظر می رسد یکی از عوامل موثر در این ناکامی، عدم آگاهی و توجه مناسب به مولفه ها و نظرات دانشمندان مختلف در این عرصه، موجب تصورات اشتباه و تعاریف غلط گردیده، لذا تحقیق حاضر به معرفی مهمترین مولفه ها و نظریه های موجود در زمینه کارآفرینی و صادرات در بنگاههای کوچک و متوسط صنعتی ها پرداخته است. در این راستا بر اساس مطالعات کتابخانه ای و تجربی(اینجانب) به ایجاد شناخت بیشتر در این زمینه پرداختیم

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.