نگاهی به تصویر کشور مبدأ و نقش آن در شکلگیری وفاداری برند و ارزش ویژه برند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نگاهی به تصویر کشور مبدأ و نقش آن در شکلگیری وفاداری برند و ارزش ویژه برند دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نگاهی به تصویر کشور مبدأ و نقش آن در شکلگیری وفاداری برند و ارزش ویژه برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نگاهی به تصویر کشور مبدأ و نقش آن در شکلگیری وفاداری برند و ارزش ویژه برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نگاهی به تصویر کشور مبدأ و نقش آن در شکلگیری وفاداری برند و ارزش ویژه برند :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

هدف این مطالعه فراهمسازی مدلی جهت بررسی نقش تصویر کشور در شکلگیری ارزش ویژه برند با درنظر گرفتن نقش وفاداری مشتریان در صنعت خودروسازی ایران است. همچنین این پژوهش به روشن ساختن نقش اجزای مختلف تصویر کشور مبدأ دراثرگذاری بر فرایند تصمیم خرید مصرفکنندگان میپردازد. دادههای این پژوهش با استفاده از پرسشنامه و از طریق توزیع میان ۴۰۰ نفر از دارندگان خودروهای هدف جمعآوری شدند و سپس بوسیله روش مدلسازی معادلات ساختاری و بکارگیری نرم- افزارهای SmartPLS و SPSS ، مورد تحلیل قرار گرفتند. نتایج حاکی از آن است احساسات مصرفکننده به یک برند و کشورمبدأ آن، تأثیری معنادار بر وفاداری وی و متعاقبا بر ارزش برند موردنظر دارد. نتایج همچنین نشان دادند میان شناخت فرد از ویژگیهای کشور مبدأ و وفاداری نگرشی وی ارتباط معناداری وجود ندارد. یافتههای این پژوهش میتوانند سهمی به سزا در بسط ادراکات ما از پدیده تصویر کشور مبدأ داشته باشند و چارچوبی راهنما برای بازاریابان و بازرگانان در سطح بینالملل فراهم سازد تا اطلاعات مرتبط با کشور و برند خود را به شکلی اثربخشتر مدیریت نمایند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.