مقایسه رضایت مشتری دربانکهای خصوصی و دولتی باتوجه به تاثیرقابلیت های بازاریابی و نقش تعدیل کنندگی توسعه کارکنان موردمطالعه: شعب بانکهای شهربوشهر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه رضایت مشتری دربانکهای خصوصی و دولتی باتوجه به تاثیرقابلیت های بازاریابی و نقش تعدیل کنندگی توسعه کارکنان موردمطالعه: شعب بانکهای شهربوشهر دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه رضایت مشتری دربانکهای خصوصی و دولتی باتوجه به تاثیرقابلیت های بازاریابی و نقش تعدیل کنندگی توسعه کارکنان موردمطالعه: شعب بانکهای شهربوشهر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه رضایت مشتری دربانکهای خصوصی و دولتی باتوجه به تاثیرقابلیت های بازاریابی و نقش تعدیل کنندگی توسعه کارکنان موردمطالعه: شعب بانکهای شهربوشهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه رضایت مشتری دربانکهای خصوصی و دولتی باتوجه به تاثیرقابلیت های بازاریابی و نقش تعدیل کنندگی توسعه کارکنان موردمطالعه: شعب بانکهای شهربوشهر :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

ظهور سازمانهای خصوصی در کنار دولتی موجب رقابت بیشتر آنها شده است. در این شرایط رضایت مشتری یک عنصر کلیدی در کسب برتری هر سازمانی به شمار می رود. بنابراین شرکت ها باید با استفاده از قابلیتهای خود رضایت مشتریان را تامین کنند. تحقیقات کمی به صورت عملی بررسی کرده که چگونه دانش و مهارت کارکنان با قابلیتهای بازاریابی ارتباط برقرار می کنند و رضایت مشتری را افزایش میدهند. مطالعه حاضر به مقایسه رضایت مشتری در بانکهای خصوصی و دولتی می پردازد. جامعه آماری این تحقیق شامل یک نمونه ۹۲ تایی از مدیران شعب بانکهای شهر بوشهر (۴۳ شعبه بانکهای دولتی و ۴۹ شعبه بانکهای خصوصی) و یک نمونه ۳۸۴ نفری از مشتریان این شعب می باشد. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه است که روایی و پایایی آن تایید شده است. در این پژوهش تحلیل اطلاعات از روشی معادلات ساختاری با بکارگیری نرم افزار Smallt-PLS انجام شد. نتایج کلی نشان می دهد رضایت مشتریان بانکهای دولتی بیشتر از خصوصی می باشد. همچنین قابلیتهای بازاریابی در بانکهای خصوصی بیشتر مورد توجه قرار گرفته است؛ اما بانک های دولتی به توسعه کارکنان بیشتر توجه کرده اند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.