کاربرد هوش رقابتی در بهبود عملکرد شغلی کارکنان کتابخانههای عمومی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کاربرد هوش رقابتی در بهبود عملکرد شغلی کارکنان کتابخانههای عمومی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کاربرد هوش رقابتی در بهبود عملکرد شغلی کارکنان کتابخانههای عمومی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کاربرد هوش رقابتی در بهبود عملکرد شغلی کارکنان کتابخانههای عمومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کاربرد هوش رقابتی در بهبود عملکرد شغلی کارکنان کتابخانههای عمومی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

امروزه کتابخانهها و مراکز اطلاع رسانی به طورمداوم خدمات نوآورانه و خلاقانه را توسعه میدهند تا با جامعه به سرعت در حال تغییرهمگام باشند. تحولات فناوری اطلاعات و ارتباطات، به ویژه کسانی که دسترسی آسان به اطلاعات را در وب فراهم می اورند، بطور قابلتوجهی انتظارات کاربران کتابخانه را افزایش دادهاند، این انتظارات داشتن همان سرعت، دقت و جامعیت در خدمات اطلاعاتی ارائه شدهتوسط کتابخانه است. از این رو، نیاز مبرم برای معرفی هوشمندی رقابتی به کتابخانه و حرفه علم اطلاعات وجود دارد، تا خدمات ارائه شده به مشتریان خود را غنی سازد. دراین مقاله هوش رقابتی به عنوان ابزاری برای بهبود عملکرد شغلی کارکنان کتابخانههای عمومی میباشد. هدف این مقاله بیان کاربرد هوش رقابتی در بهبود عملکرد شغلی کارکنان کتابخانههای عمومی میباشد. در این مقاله با استفاده از روشتوصیفی کاربرد هوش رقابتی برای ارائه خدمات، همچنین ارتقای عملکرد شغلی کارکنان کتابخانههای عمومی بیان میشود. در این مقاله همچنین برخی از خدمات ارائه شده توسط کتابخانههای عمومی را مورد بحث قرار میدهد و چگونگی کاربرد هوشمندی رقابتی را برای برخی از وظایف اساسی انجام شده توسط کتابداران به منظور هم سو بودن با روند فعلی در این حرفه، بیان میکند. این مقاله با کمک علومکتابداری و اطلاع رسانی ) LIS ( برای شناسایی و استفاده از انواع منابع اطلاعاتی غیر سنتی مانند هوشمندی رقابتی برای بهبود عملکرد شغلی کارکنان، همچنین رقابت با رقبا درحوزه کتابداری و ترغیب کاربران کتابخانهها برای برآوردن نیازهای اطلاعاتی خود درخدمات ارائه شده توسط کتابخانه به بحث میپردازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.