شناسایی و اولویتبندی عوامل حیاتی موفقیت در پیادهسازی سیستمهای هوش تجاری با استفاده از روش AHP مطالعه موردی: شرکتهای کوچک و متوسط ایرانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و اولویتبندی عوامل حیاتی موفقیت در پیادهسازی سیستمهای هوش تجاری با استفاده از روش AHP مطالعه موردی: شرکتهای کوچک و متوسط ایرانی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و اولویتبندی عوامل حیاتی موفقیت در پیادهسازی سیستمهای هوش تجاری با استفاده از روش AHP مطالعه موردی: شرکتهای کوچک و متوسط ایرانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اولویتبندی عوامل حیاتی موفقیت در پیادهسازی سیستمهای هوش تجاری با استفاده از روش AHP مطالعه موردی: شرکتهای کوچک و متوسط ایرانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و اولویتبندی عوامل حیاتی موفقیت در پیادهسازی سیستمهای هوش تجاری با استفاده از روش AHP مطالعه موردی: شرکتهای کوچک و متوسط ایرانی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف اصلی این مقاله شناسایی و اولویتبندی عوامل حیاتی موفقیت در پیادهسازی سیستمهای هوش تجاری در شرکتهای کوچک و متوسط ایرانی است. تاکنون مطالعات مختلفی توسط پژوهشگران و در شرایط متفاوت بر روی عواملحیاتی موفقیت سیستمهای هوش تجاری انجام گرفته است اما در این مقاله سعی بر آن است تا از بین عوامل متعدد، عواملی که در شرکتهای ایرانی تاثیرگذار است، انتخاب گردند. در این مقاله، عوامل حیاتی موفقیت در پیادهسازی سیستمهای هوشتجاری عبارتند از: تصمیمات بهتر با سرعت و اثربخشی بیشتر ، عملیات ساده و موثر ، عرضه محصول جدید به بازار ، درآمد بیشتر از کسبو کار موجود و رضایت بیشتر مشتری . شاخصهای مرتبط با هریک از عوامل تعیین و سپس پرسشنامهای که قابلیت اعتماد آن مورد آزمون قرار گرفته بود، توزیع گردید و سرانجام دادههای پژوهش جمعآوری و مشخصشد که بعد از تحلیل نهایی و تعیین اولویت عوامل حیاتی موفقیت با استفاده از روش AHP ، براساس نظرات خبرگان میتوان نتیجهگیری کرد که یکی از مهمترین عوامل درآمد شرکت و افزایش فروش آن بعد از پیادهسازی سیستمهای هوش تجاری در شرکتهای کوچک و متوسط ایرانی است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.