دیدگاه معلمان در مورد آموزش پژوهش محور در آموزش و پرورش مطالعه موردی: شهرستان میاندوآب


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 دیدگاه معلمان در مورد آموزش پژوهش محور در آموزش و پرورش مطالعه موردی: شهرستان میاندوآب دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دیدگاه معلمان در مورد آموزش پژوهش محور در آموزش و پرورش مطالعه موردی: شهرستان میاندوآب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دیدگاه معلمان در مورد آموزش پژوهش محور در آموزش و پرورش مطالعه موردی: شهرستان میاندوآب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دیدگاه معلمان در مورد آموزش پژوهش محور در آموزش و پرورش مطالعه موردی: شهرستان میاندوآب :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

جهت بررسی تدریس پژوهش محور، ضرورت ها، مشکلات و راهکارها از دید معلمان آموزش و پرورش میاندواب، مطالعه حاضر پایه ریزی شد. پژوهش حاضر از نوع توصیفی میباشد و به شکل میدانی انجام گرفته است. جامعه آماری این تحقیق معلمان میاندوآب بودند.بدین منظور ۵۷۲ نفر از کارکنان بهصورت داوطلبانه پرسشنامه استاندارد تدریس پژوهش محور را تکمیل نمودند. پس از جمعآوری دادهها بااستفاده از روشهای ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون اقدام به تجزیهوتحلیل دادهها شد و نتایج نشان داد که تدریس پژوهش محور در چهار بعد برانگیختگی، تنوع آموزشی، گرایش به آموزش و تسلط بر جزئیات ضروری است. همچنین بعد میزان انگیختگی باضریب بتای ۰۵۶۲۰ دارای بیشترین قابلیت پیش بینی کنندگی و تنوع آموزشی با ضریب بتای ۰۵۰۶۰ کمترین قابلیت پیش بینی کنندگی را دارا می باشد. میزان انگیختگی با مقدار t=7.763 بیشترین تاثیر را بر دانش اموزان دارد و تنوع آموزشی با t=0.813 کمترین تاثیر را دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.