تکنیک ها وچالشهای هوشمندی رقابتی مبتنی بررسانه های اجتماعی آنلاین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تکنیک ها وچالشهای هوشمندی رقابتی مبتنی بررسانه های اجتماعی آنلاین دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تکنیک ها وچالشهای هوشمندی رقابتی مبتنی بررسانه های اجتماعی آنلاین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تکنیک ها وچالشهای هوشمندی رقابتی مبتنی بررسانه های اجتماعی آنلاین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تکنیک ها وچالشهای هوشمندی رقابتی مبتنی بررسانه های اجتماعی آنلاین :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

در عصر حاضر، اطلاعات به عنوان اصلی ترین سرمایه ی هر سازمان محسوب می شود. سازمان ها برای حضور موفق در عرصه ی رقابتی، نیاز به جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات به روز و مرتبط با فعالیتهای خود دارند. هوشمندی رقابتی، یکی از کارآمدترین ابزارهای تحلیل اطلاعات کسب و کار است که در دستیابی سازمان به جایگاه مناسب رقابتی، نقشی اساسی ایفا میکند. فرآیند هوشمندی رقابتی، به منظور تسهیل امر تصمیم گیری، اطلاعات موجود در محیط داخلی و خارجی سازمان را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد. گسترش محبوبیت رسانه های اجتماعی آنلاین، محیطی جدید جهت کسب دانش و هوشمندی در اختیار سازمان قرار داده است. طبق مطالعات صورت گرفته، اضافه نمودن و تحلیل اطلاعات موجود در محیط رسانه های اجتماعی آنلاین به اطلاعات داخل و خارج سازمانی، در غنای اطلاعاتی و بهبود تصمیم گیری تأثیر به سزایی دارد. این موضوع به علت مداخله ی مستقیم کاربر، در تولید و به اشتراک گذاری این اطلاعات است. در این پژوهش، استفاده از محیط رسانه های اجتماعی آنلاین و جوامع مجازی، برای کسب هوشمندی رقابتی و استخراج اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم گیری، مورد بررسی قرار می گیرد. به همین منظور، تکنیکهای مناسب جهت استخراج اطلاعات از محیطهای آنلاین، در پژوهش نویسندگان مختلف شناسایی می گردد. نتایج پژوهش نشان می دهد که تکنیک تحلیل احساسات بیش از سایر تکنیکها برای تحلیل اطلاعات رسانه های اجتماعی، مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین رسانهای اجتماعی توییتر، نسبت به سایر رسانهها، توجه بیشتری را به خود جلب نموده است. در انتهای پژوهشی روند استخراج و تحلیل اطلاعات رسانه های اجتماعی و چالش های موجود در آن، بیان می گردد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.