تاثیرارتباطات بازاریابی یکپارچه بروفاداری به نام تجاری درصنعت بیمه موردمطالعه بیمه رازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیرارتباطات بازاریابی یکپارچه بروفاداری به نام تجاری درصنعت بیمه موردمطالعه بیمه رازی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیرارتباطات بازاریابی یکپارچه بروفاداری به نام تجاری درصنعت بیمه موردمطالعه بیمه رازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیرارتباطات بازاریابی یکپارچه بروفاداری به نام تجاری درصنعت بیمه موردمطالعه بیمه رازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیرارتباطات بازاریابی یکپارچه بروفاداری به نام تجاری درصنعت بیمه موردمطالعه بیمه رازی :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

در دنیای پر رقابت امروز و با ظهور شرکتهای متعدد، بحث تنوع خدمات و برنامه های وفادار سازی مشتریان بسیار ضروری به نظر می رسد. شرکت ها ناگزیر از اجرای استراتژی های بلند مدت مشتری مداری می باشند. بنابراین باید قبل از برخورد با مشتری و در تبلیغات و اطلاعاتی که به مشتری می دهیم از طریق ارتباطات بازاریابی یکپارچه مانند پوسترها، بروشورها و سی دی های تبلیغاتی و اطلاعاتی، حتی محیط فیزیکی و… تأثیر مثبتی ایجاد کنیم. هدف از پژوهش حاضر شناسایی تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر وفاداری مشتریان در صنعت بیمه می باشد. فرضیات این پژوهش به بررسی تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر وفاداری به نام تجاری، کیفیت خدمات ادراک شده، تصویر نام تجاری، تأثیر متغیرهای کیفیت خدمات ادراک شده و تصویر نام تجاری بر وفاداری به نام تجاری می پردازد که یافته های پژوهشی نشان دهنده رابطه مثبت و معنی دار برای تمامی فرضیات می باشد. این پژوهشی با استفاده از روش تحقیق توصیفی و کاربردی و نمونه ۳۸۴ نفری از مشتریان شرکت بیمه رازی در شهر تهران مورد بررسی قرار گرفته است و از روش آماری توصیفی و آمار استنباطی و مدل یابی معادلات ساختاری و با استفاده از نرم افزار لیزرل به بررسی متغیرهای موثر در وفاداری پرداخته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.