تاثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان مطالعه موردی مشتریان بانک ملت شهرکرد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان مطالعه موردی مشتریان بانک ملت شهرکرد دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان مطالعه موردی مشتریان بانک ملت شهرکرد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان مطالعه موردی مشتریان بانک ملت شهرکرد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان مطالعه موردی مشتریان بانک ملت شهرکرد :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

امروزه برخورداری ازیک برندتجاری قوی یک مزیت رقابتی محسوب میشود برندمعروف میتواند مزایای مادی و غیرمادی برای شرکت به ارمغان اورد برندتجاری یک دارایی مهم و استراتژیک محسوب میشود و لازم است هم د رداخل و همدرخارج ازسازمان مدیریت شده و ازانجایی که دارایی نامشهود هرشرکت است میتواند ارزشهای بسیاری برای شرکت خلق کند شایدبارزترین مهارت یک سازمان بزرگ این باشد که بتواندبرندتجاری قدرتمندی به وجود آورد ازآن پاسداری کند مصونش بدارد و آن را تقویت نماید دراین پژوهش به تاثیر هویت برندبروفاداری مشتریان پرداخته شده است نوع تحقیق ازلحاظ ماهیت مساله و هدف تحقیقی کاربردی و ازلحاظ روش تحقیقی توصیفی و پیمایشی است برای جمع اوری داده ها نیز ازابزار پرسشنامه استفاده شده است جامعه ماری پژوهش مشتریانی هستند که درشهرشهرکرد ساکن بوده و ازخدمات بانک ملت استفاده کردها ند که نمونه معادل ۳۷۶ نفر ازمشتریان شعب بانک ملت شهرکرد جهت مطالعه انتخاب شده است این پژوهش نشان میدهد که رابطه مثبت و معنی داری بین متغیرهای هویت برند و رضایت مندی و اعتمادووفاداری و ارزش دریافتی ازبرند بین کارکنان و مشتریان وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.