بررسی نقش و جایگاه هوش هیجانی در ارتباطات سازمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش و جایگاه هوش هیجانی در ارتباطات سازمانی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش و جایگاه هوش هیجانی در ارتباطات سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش و جایگاه هوش هیجانی در ارتباطات سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش و جایگاه هوش هیجانی در ارتباطات سازمانی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

امروزه بسیاری از سازمان ها دستخوش تغییرند و هرگونه تغییر نیازمند کارکنان و مدیرانی است که انطباق پذیر بوده و با تغییرها سازگار شوند. در این میان تعامل اجتماعی به شیوه ای شایسته و ثمربخش برای بیشتر مدیران و رهبران به عنوانعنصر کلیدی در مدیریت تغییرهای سازمانی اهمیت فزاینده ای دارد. در این زمینه، هوش هیجانی که هوش عاطفی نیز نامیده می شود، یکی از مؤلفه هایی است که می تواند به میزان زیادی در روابط مدیران با اعضای سازمان نقش مهمی ایفا کند و شرط حتمی و اجتناب ناپذیر در سازمان به حساب می آید. هوش هیجانی فرد را از نظر هیجانی ارزیابی می کند، به این معنیکه فرد به چه میزان از هیجان ها و احساس های خود، آگاهی دارد و چگونه آن ها را کنترل می کند. هدف از نگارش مقاله حاضر، ارائه مطالبی به منظور بررسی نقش و جایگاه هوش هیجانی در ارتباطات سازمانی می باشد، تا ضمن بیان مختصر تعاریف، ابعاد و موضوعات مرتبط با آن، مزایای ناشی از هوش هیجانی در سازمان ها بیان گردد. در پایان ضمن اشاره مجدد به هدف از نگارش مقاله در قالب جمع بندی، نتایج ذکر می گردد. در هوش هیجانی ارتباط با خود و دیگران مطرح می شود. اینکه افراد تا چه اندازه به خود آگاه هستند، تا چه اندازه به خود اطمینان دارند و از پتانسیل های هر فرد تاچه اندازه دیگران مطلع هستند، از جمله موارد مهم در این مقوله است و هوش هیجانی همان توانایی شناخت، درک و تنظیم هیجان ها از عوامل مهم تحولاتی در مدیریت و یا عامل انسانی است، این توانایی ها بر روی برقراری ارتباطات اثربخش مؤثر هستند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.