بررسی رابطه عوامل بازاریابی با ارتقای جایگاه صادرات صنایع چوب شهرستان ملایر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه عوامل بازاریابی با ارتقای جایگاه صادرات صنایع چوب شهرستان ملایر دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه عوامل بازاریابی با ارتقای جایگاه صادرات صنایع چوب شهرستان ملایر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه عوامل بازاریابی با ارتقای جایگاه صادرات صنایع چوب شهرستان ملایر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه عوامل بازاریابی با ارتقای جایگاه صادرات صنایع چوب شهرستان ملایر :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

این تحقیق به منظور بررسی رابطه عواملی باز تحقیق دارای یک فرضیه اصلی می باشد که قصد اثبات رابطه بین عوامل بازاریابی را با ارتقاء صادرات صنایع چوب داشت و دارای ۴ یابی با ارتقای جایگاه صادرات صنایع چوب شهرستان ملایر انجام شده است، این فرضیه فرعی است که رابطه ابعاد عوامل بازاریابی (مدیریت، محیط، استراتژی و آمیخته ) را با ارتقاء صادرات صنایع چوب به اثبات رسانده است، روش تحقیق مورد استفاده در این پروژه تحقیقاتی به صورت توصیفی و همبستگی می باشد و با ارائه جداول و آمارهای توصیفی و با استفاده از ضریب همبستگی به نتایج فرضیه ها خواهیم پرداخت، این تحقیق از نظر هدف تحقیق به صورت کاربردی می باشد. جامعه اماری تحقیق شامل تمام صادر کنندگان، وارد کنندگان، متخصصان اشنا به مقوله مربوط در صنایع چوب و اتاق بازرگانی شهرستان ملایر می باشد. تعداد ۷۰ نفر با توجه به جدول مورگان به صورت تصادفی ساده انتخاب شدند که جهت گرد آوری اطلاعات از دو پرسشنامه عواملی موثر بر بازاریابی و پرسشنامه ارتقا جایگاه صادرات استفاده شد، ۷۰ پرسشنامه را در اختیار ۴ گروه از آنها که در دسترس هستند قرار گرفت که از آنها خواسته شده که کامل کرده و پس از تجزیه و تحلیل آماری توسط نرم افزار۲۰ SPSS با آزمون ضریب همبستگی پس از بررسی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت، نتایج تحقیق نشان داد که بین متغیرهای عوامل بازاریابی با ارتقاء صادرات صنایع چوب رابطه مثبت و معناداری وجود دارد، همچنین نتایج نشان داد که متغیر عامل مدیریت، عامل محیط، عامل استراتژی و آمیخته بازاریابی با ارتقاء صادرات چوب رابطه مثبت و معناداری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.