بررسی رابطه بین شخصیت برند و تعهد عاطفی به برند درکاربران تلفن همراه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین شخصیت برند و تعهد عاطفی به برند درکاربران تلفن همراه دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین شخصیت برند و تعهد عاطفی به برند درکاربران تلفن همراه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین شخصیت برند و تعهد عاطفی به برند درکاربران تلفن همراه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین شخصیت برند و تعهد عاطفی به برند درکاربران تلفن همراه :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه بین شخصیت برند و تعهد عاطفی به برند در کاربران تلفن همراه بود. نمونه پژوهش عبارت بود از ۱۷۱ نفر دانشجو که با استفاده از روش نمونهگیری خوشهای چند مرحلهای از دانشکدههای دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد انتخاب شدند. آزمودنیهابه پرسشنامه شخصیت برند آکر و پرسشنامه محقق ساخته تعهد به برند پاسخ دادند. نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون نشان داد که رابطه مثبت و معناداری بین شخصیت برند وتعهد عاطفی به برند و نیز بین ابعاد شخصیت برند )صداقت، اشتیاق و هیجان، صلاحیت، کمال و قوت و استحکام( و تعهد عاطفی به برند وجود داشت. مقدار همبستگی بین شخصیت برند و تعهد عاطفی به برند۰/۶۲ بود. در این میان بیشترین مقدار همبستگی از میان ابعاد شخصیت برند و تعهد عاطفی به برند به مولفه اشتیاق و هیجان اختصاص داشت۰/۵۶ نتایج تحلیل رگرسیون نیز نشان داد که شخصیت برند و همه مولفههای آن قادر به پیشبینی معنادار تعهد عاطفی به برند بودند. شخصیت برند نیز به میزان ۰/۳۹قادر به پیشبینی تعهد عاطفی به برند بود و از بین ابعاد، بیشترین مقدار پیش بینی متعلق به اشتیاق و هیجان ۰/۳۲ بود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.