بررسی رابطه بین تجربه نام تجاری، رضایت و وفاداری مشتریان بانک کشاورزی شهر تهران.


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین تجربه نام تجاری، رضایت و وفاداری مشتریان بانک کشاورزی شهر تهران. دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین تجربه نام تجاری، رضایت و وفاداری مشتریان بانک کشاورزی شهر تهران.  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین تجربه نام تجاری، رضایت و وفاداری مشتریان بانک کشاورزی شهر تهران.،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین تجربه نام تجاری، رضایت و وفاداری مشتریان بانک کشاورزی شهر تهران. :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

تجربه مشتری نیروی محرک اصلی در ورای تصمیم گیری مربوط به خرید و استفاده مجدد از نامهای تجاری است. از دیدگاه مشتریان، نامهای تجاری سازندگان رابطه هستند و تجربه نام تجاری اولین قدم در ارتباط بین نام تجاری و مشتری است. هدف از مطالعه حاضر، بررسی رابطه بین تجربه نام تجاری، شخصیت نام تجاری، رضایت و وفاداری مشتریان است. جامعه آماری در این پژوهش مشتریان بانک کشاورزی در سطح شهر تهران است. جمع آوری دادهها با روش نمونه گیری تصادفی ساده با حجم ۲۹۴ نمونه و تجزیه و تحلیل دادهها با استفاده از آزمون الگو یابی معادلات ساختاری به کمک نرم افزار لیزرل انجام شده است. نتایج نشان می دهد تجربه نام تجاری رابطه مثبتی با شخصیت نام تجاری، رضایت و وفاداری دارد. شخصیت نام تجاری رابطه مثبتی با رضایت دارد ولی رابطه مثبتی با وفاداری ندارد. رضایت نیز رابطه مثبتی با وفاداری دارد. با توجه به نتایج پژوهشی پیشنهاد می شود مدیران با تبدیل ویژگی های خدمات و محصولات، پشتیبانی فنی، حمایتهای اجتماعی و مکان های انتظار به تجربه و بهبود شخصیت نام تجاری رضایت و وفاداری مشتری را افزایش دهند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.